Soočam se s težavo pri identifikaciji z digitalnim potrdilom. Moje potrdilo ni zaznano.

V primeru, da se soočaš s težavami pri identifikaciji z digitalnim…

Kako izbrišem svoj mBills račun? Kako preneham uporabljati mBills?

Da bi vam lahko uredili želeno odpoved storitev mBills, je potrebno…

Kako spremenim svoj e-mail v mBills aplikaciji?

Svoj elektronski naslov v mBills aplikaciji lahko spremeniš…

Zamenjal sem svoj naslov bivališča. Kako spremenim svoj stalni naslov znotraj mBills?

Če si že opravil osebno identifikacijo, podatka o svojem naslovu…

Imam nov telefon. Kako lahko na novi napravi še naprej uporabljam mBills?

Na novo napravo preprosto namesti aplikacijo mBills.si in se…

Zamenjal sem svojo telefonsko številko. Kako lahko še naprej uporabljam mBills?

mBills aplikacijo lahko še naprej uporabljaš po tem, ko nam…

Kako spremenim svojo telefonsko številko v mBills?

Če si ob registraciji v mBills vpisal napačno telefonsko številko…

Zmotil sem se pri vpisu telefonske številke ob registraciji. Kaj naj storim?

Če si ob registraciji v mBills vpisal napačno telefonsko številko…