Kaj naj storim, če pride do kraje/izgube pametnega telefona ali kartice mBills Mastercard?

18/02/2019

Ojoj, resnično neljub dogodek! Urejanje nepričakovane situacije v mBills ne bi moglo biti bolj preprosto in te bo spravilo v vsaj malce boljšo voljo.

Čimprej blokiraj storitev mBills tako, da pokličeš na telefonsko številko +386 1 200 33 34. Da bomo lahko v najkrajšem možnem času poskrbeli za preprečenje morebitne zlorabe, ob klicu navedi svoje ime, priimek, naslov, številko mobilnega telefona, davčno številko, številko bančnega računa ter vzrok preklica. Poskrbeli bomo, da bo tvoj denar ostal varen. Kartico mBills Mastercard lahko nemudoma tudi samostojno blokiraš znotraj mBills aplikacije. Toplo priporočamo, da to storiš.

(Priporočamo, da o izgubi ali kraji takoj obvestiš tudi svojega mobilnega operaterja.)

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB