Kako izbrišem svoj mBills račun? Kako preneham uporabljati mBills?

27/01/2020

Da bi vam lahko uredili želeno odpoved storitev mBills, je potrebno storiti sledeče:

Postopek za osebno identifcirane uporabnike:

S priporočeno poštno pošiljko na naslov MBILLS d.o.o., Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana pošljite podpisan pisni dopis na to temo, v katerem navedite tiste podatke, ki ste jih navedli ob registraciji uporabe mBills: ime in priimek, osebno davčno številko, številko bančnega-transakcijskega računa (TRR-IBAN) in telefonsko številko ter razlog preklica.

Poleg tega poskrbite za naslednje:
• da nimate morebitnih plačil v izvajanju,
• da si, v primeru sredstev v mobilni denarnici, le-ta prenesete na bančni-transakcijski račun (TRR-IBAN),
• da se odjavite od prejemanja e-računov svojih izdajateljev (v kolikor ste pri izdajateljih e-računov naročeni na prejemanje e-računov v mBills).

 

Postopek za šibko preverjene (neidentificirane) uporabnike:

Na naslov preklic@mbills.si ALI info@mbills.si pošljite preklic iz enakega e-maila, s katerim ste se registrirali v mBills. V sporočilu navedite tiste podatke, ki ste jih navedli ob registraciji uporabe mBills: ime, priimek, osebno davčno številko in telefonsko številko, s katero ste se registrirali v mBills ter razlog preklica.

Poleg tega poskrbite za naslednje:
• da nimate morebitnih plačil v izvajanju,
• da si, v primeru sredstev v mobilni denarnici, le-ta prenesete na bančni-transakcijski račun (TRR-IBAN).

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB