Moja mBills Mastercard kartica ne deluje. Kaj lahko storim?

28/10/2019

Po prejemu kartice moraš najprej posodobiti mBills aplikacijo in nato aktivirati novo kartico vi mBills aplikaciji. To storiš z vpisom zadnjih štirih številk kartice v temu namenjeno polje v zavihku “Kartice”.

Prva transakcija s kartico na fizičnem prodajnem mestu ali bankomatu mora biti izvedena stično, z vstavitvijo kartice v POS terminal, ter z vpisom PIN kode, da se aktivira antena za brezstično poslovanje.

V kolikor kartica kljub temu ne deluje, preveri tudi nastavitve limitov v aplikaciji ter stanje na svojem mBills računu, ki mora biti zadostno za plačilo računa.

Možnosti za zavrnitev nakupa so seveda tudi številne druge. Morda prihaja do težav na trgovčevi stran ali pa si morda presegel dnevno/mesečno omejitev dovoljenih nakupov z Mastercard kartico. Morda poskušaš opraviti nakup, ki z mBills Mastercard kartico ni dovoljen. Kartice namreč ni dovoljeno uporabljati za igre na srečo in zabavo za odrasle. Vse omejitve uporabe mBills Mastercard kartice, vključno z dnevnimi ter mesečnimi limiti nakupov, so zapisane v splošnih pogojih uporabe Mastercard kartice, ki so na voljo na povezavi https://www.mbills.si/uploads/splosni-pogoji-mastercard.pdf

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB