Na kaj vse moram biti pozoren pri plačevanju rezervacij in naročnin/članarin (t.i. ponavljajoče transakcije)?

20/11/2019

Kadar plačilno kartico uporabljaš za rezervacijo ali plačilo hotelskih, rent a car ali drugih storitev, se predhodno seznani s pogoji rezervacije, še posebej to velja za pogoje odpovedi rezervacije oziroma morebitne naknadne plačljive storitve, ki niso zajete v ceni storitve. Pri rezervaciji bodi pozoren tudi na to, da rezervacija zasede razpoložljiva sredstva v mobilni denarnici mBills. V primeru odpovedi rezervacije razpoložljiva sredstva na plačilni kartici ne bodo sproščena istočasno. 

Nekateri ponudniki storitev omogočajo naročanje na njihove storitve. Plačilo članarine/naročnine omogočajo tudi s plačilno kartico, kar se izvede s t.i. ponavljajočimi oziroma “recurring” transakcijami.  

V takem primeru uporabnik plačilne kartice le prvič sam izvede in potrdi plačilno transakcijo (običajno za nek nizek znesek transakcije), vse nadaljnje transakcije pa ponudnik storitve kreira sam in jih posreduje izdajatelju kartice za bremenitev uporabnikovega računa brez da bi bila za to potrebna dodatna potrditev s strani uporabnika plačilne kartice.  

Bodi pozoren preden se prijaviš in potrdiš prijavo na storitev, skrbno preberi splošne pogoje ponudnika in vedno preveri višino članarine/naročnine na storitev, ki jo bo v nadaljevanju preko tvoje plačilne kartice zaračunaval ponudnik. 

Če si prepričan, da se na zaračunano storitev nikoli nisi prijavil, nemudoma blokiraj svojo mBills Mastercard kartico neposredno v mBills aplikaciji ter o zadevi obvesti podjetje mBills. Obvezno kontaktiraj trgovca, ki je poslal bremenitev, in zahtevaj preklic naročnine ter podatke o uporabniškem računu oziroma prijavi, ki je v sistemu ponudnika povezana s tvojo plačilno kartico. 

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB