Nakup z mBills Mastercard kartico je bil zavrnjen. Zakaj?

17/09/2019

Možnosti za zavrnitev nakupa so številne. Morda prihaja do težav na trgovčevi strani, morda si presegel univerzalno dnevno/mesečno omejitev dovoljenih nakupov z Mastercard kartico, imaš na mBills prenizko stanje dobroimetja za plačilo računa ali pa imaš v mBills na svoji kartici nastavljene prenizke limite, ki ne omogočajo dotičnega plačila. Slednje lahko preveriš in tudi nemudoma spremeniš znotraj mBills v zavihku »Kartice«.

 

Morda pa poskušaš opraviti nakup, ki z mBills Mastercard kartico ni dovoljen. Kartice namreč ni dovoljeno uporabljati za igre na srečo, in zabavo za odrasle. Primeri trgovcev, pri katerih plačila niso dovoljena so recimo ponudniki iger na srečo. Vse omejitve uporabe mBills Mastercard kartice, vključno z dnevnimi ter mesečnimi limiti nakupov, so zapisane v splošnih pogojih uporabe Mastercard kartice, ki so na voljo na povezavi https://www.mbills.si/uploads/splosni-pogoji-mastercard.pdf

 

V vsakem primeru pa je potrebno pred prvim plačilom AKTIVIRATI kartico v mBills aplikaciji. To storiš tako, da z nje prepišeš zadnje štiri številke. Pred prvim brezstičnim plačilom na prodajnem mestu pa je potrebno opraviti tudi eno plačilo z VSTAVITVIJO kartice v POS terminal in vpisom PIN kode.

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB