Zakaj imam neporavnane obveznosti v mBills denarnici?

30/03/2020

Pri plačevanju s kartico in telefonom se pred odobritvijo transakcije vedno preveri stanje v denarnici uporabnika. Včasih pa se zgodi, da se zaradi tehničnih razlogov ali pa specifik določenih vrst transakcij (npr. t.i. off-line transakcij, ki jih trgovec lahko sprocesira brez predhodne avtorizacije) predhodna avtorizacija ne more izvesti ali pa pride do spremembe zneska predhodno avtorizirane transakcije zaradi tečajnih razlik ipd. Vsako sprocesirano transakcijo s strani trgovca smo dožni sprejeti in jo prikazati v uporabnikovi denarnici.

Če uporabnik v denarnici nima dovolj sredstev, lahko pride do neporavnanih obveznosti zaradi nezadostnega stanja v mBills denarnici.

Transakcije navedene na seznamu predstavljajo vaše neporavnane obveznosti, ki jih je potrebno takoj poravnati. Za nadaljnjo nemoteno uporabo mBills denarnice in kartice Mastercard® si je potrebno čim prej napolniti denarnico.

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB