S transakcijo se ne strinjam oz. je nisem opravil jaz ali pa ni bila izvedena pravilno.

28/10/2019

Vse reklamacije transakcij s karticami se rešujejo preko pisne prijave kontaktnemu centru mBills na naslov info@mbills.si. 

Uporabnik mora v primeru reklamacije podati čimveč informacij glede težave ter vse podrobnosti o transakciji: 

  • Datum transakcije. 
  • Znesek transakcije. 
  • Prodajno mesto ali lokacija bankomata.
  • Vrsta transakcije (bankomat, POS, splet).
  • Opis težave (čimbolj podroben opis, ekranske slike, potrdilo, besedilo, ki se je izpisalo na POS terminalu/ekranu…). 
  • Če je bila spletna transakcija uspešna in je problem v dostavi blaga/storitve mora uporabnik najprej kontaktirati trgovca in poskušati sam urediti z njim ter nam posredovati dokazila, v primeru da zadeve ni mogel urediti direktno s trgovcem.  

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB