Soočil sem se s težavo pri plačevanju s storitvijo Garmin Pay / Fitbit Pay. Kaj lahko storim?

17/02/2019

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay ali Fitbit Pay.

S tem inovativnim načinom plačevanja lahko pričneš potem, ko svojo Garmin oz. Fitbit napravo povežeš z aktivirano mBills Mastercard kartico, s katero si predhodno že opravil vsaj eno plačilo z vstavitvijo kartice v POS terminal in vpisom PIN kode.

V primeru, da imaš v aplikaciji Garmin Connect /Fitbit že dodano mBills Mastercard kartico in si se soočil s težavami pri plačevanju z uporabo storitve Garmin pay / Fitbit Pay, priporočamo, da odstraniš kartico v aplikaciji (možnost “Reset wallet”) ter zatem ponovno dodaš svojo kartico. Pri tem upoštevaj naslednja priporočila:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin /Fitbit, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect oz. Fitbit na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu

Nato ponovno poveži mBills Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay /Fitbit Pay in poskusi opraviti plačilo s svojo napravo.

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB