Soočil sem se s težavo pri povezovanju mBills Mastercard kartice s storitvijo Garmin Pay oz. Fitbit Pay. Kaj lahko storim?

17/02/2019

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay oz. Fitbit Pay.

S tem inovativnim načinom plačevanja lahko pričneš potem, ko svojo Garmin oz. Fitbit napravo povežeš z aktivirano mBills Mastercard kartico, s katero si predhodno že opravil vsaj eno plačilo z vstavitvijo kartice v POS terminal in vpisom PIN kode.

V primeru, da si kartico že aktiviral in z njo uspešno opravil tudi prvo plačilo na prodajnem mestu, naletel pa si na težave pri dodajanju mBills Mastercard kartice v Garmin Connect oz. Fitbit Wallet denarnico, sledi naslednjim priporočilom:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin oz. Fitbit, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect oz. Fitbit na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu in izključi Wi-Fi

Nato poskusi ponovno povezati mBills Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay oz. Fitbit Pay. Pri tem kartico dodaj ROČNO in ne z uporabo možnosti skeniranja kartice.

V primeru, da se pri ponovnem dodajanju težava zopet pojavi, te prosimo, da nam na naslov info@mbills.si posreduješ zaslonsko sliko ter opis težave.

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB