Zakaj je bila transakcija z mBills Mastercard kartico zavrnjena ali neuspešna?

28/10/2019

Različnih razlogov za zavrnitev transakcije je kar nekaj. Spodaj smo pripravili seznam, ki ti bo v pomoč. Najprej preveri:

  1. aktivacijo svoje kartice,
  2. stanje v svoji mobilni denarnici, 
  3. nastavitve limitov v aplikaciji mBills, 
  4. omejitve uporabe mBills Mastercard kartice, ki so navedene v splošnih pogojih,
  5. morebitno blokado kartice v zavihku “Kartice” znotraj mBills.
  6. Možno je tudi, da je bila transakcija zavrnjena, ker trgovec procesira transakcijo na način, ki ga mBills Mastrecard kartica trenutno ne dovoljuje. Tak primer nedovoljenih transakcij je nakazilo z mBills Mastercard kartice na Revolut.

V kolikor nič od zgoraj naštetega ni v pomoč pri reševanju težave, se obrni na info@mbills.si ter pri tem navedi čim več podatkov o transakciji in podrobno opiši težavo.

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB