Pogosta vprašanja

Splošno o mBills

Kateri tip plačila z mBills je primeren za moje podjetje?

Odprta platforma MBILLS je namenjena podjetjem, ki želijo poenostaviti plačevanje sebi in svojim strankam. Spodaj so opisani najbolj pogosti primeri uporabe MBILLS platforme. Če niste prepričani, kateri od njih je pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills SCAN: podjetja s področja gostinstva in storitvenih dejavnosti (npr. BTC City, Kaval group, Gostilna Čad, JB restavracija, Gostinstvo Jezeršek, Hotel Slon, Sputnik, RTC Krvavec, Vodno mesto Atlantis, RTC žičnice Kranjska Gora, Manikira Urban Spa, Aerodim Logatec, 4P fitness club, Conex, Cube Fitness, Harmonija Mengeš in še mnoga druga).

mBills GO: trgovine, ki imajo na blagajni možnost skeniranja črtnih kod (npr. Kalček ter Petrolovi bencinski servisi).

mBills WEB: spletne trgovine (npr. mojekarte.si, Hood burger, Moja lekarna, ehrana.si, Ministrstvo za javno upravo in mnogi drugi).

mBills IN-APP: mobilne aplikacije (npr. ehrana.si in drugi).

mBills TOUCH: podjetja, ki izdajajo mesečne položnice in strankam omogočajo prijavo na e-račun (npr. RTV Slovenija, Petrol, Sintal, Zavarovalnica Triglav, A1, Študentski dom Ljubljana, Adriatic Slovenica, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, SPL, Zasebni vrtec Dobra teta, T2, Wiener Städtische in še mnoga druga).

mBills QR: podjetja, ki zbirajo donacije, želijo izpostaviti majhno število izdelkov, svoje izdelke ali storitve prodajajo v letakih, katalogih ipd. (npr. AmCham, CEED, Zavod 404, KluBar, deBono.si, OLLO, Tehnozvezdje in druga).

Kako pogosto dobim denar?

Denar lahko prejmete na dnevni, tedenski ali mesečni ravni, odločitev je vaša. Enako velja tudi za specifikacije plačil.

Kako pogosto dobim specifikacije plačil?

Specifikacije plačil lahko prejmete na dnevni, tedenski ali mesečni ravni, odločitev je vaša. Pošljemo vam jih na izbrani e-poštni naslov. Enako velja tudi za prejem denarja.

Hitra plačila

mBills GO (plačila v trgovinah): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills je potrebno podpisati pogodbo o sodelovanju z MBILLS d.o.o. in povezati vaš blagajniški sistem s platformo mBills. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills GO (plačila v trgovinah): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka pokaže črtno kodo v mBills aplikaciji. Zaposleni kodo poskenira. V blagajni se izpiše, da je bilo plačilo uspešno, uporabnik mBills pa prejme potisno obvestilo ter hkrati tudi račun v svojo mobilno denarnico.

mBills GO (plačila v trgovinah): Katerim podjetjem je namenjen mBills GO?

Večina podjetij, ki so se odločila za mBills GO, so trgovine, ki imajo na blagajni možnost skeniranja črtnih kod. Dober primer so trgovine Kalček ter Petrolova prodajna mesta. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

Mesečni računi

mBills TOUCH (mesečni računi): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills je potrebno podpisati pogodbo o sodelovanju z MBILLS d.o.o. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills TOUCH (mesečni računi): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka v mBills prejme e-račun vašega podjetja direktno v aplikacijo mBills. E-račun odpre in pregleda ter ga plača z dvema dotikoma zaslona. Aplikacija stranko obvesti ob prejemu e-računa ter pred potekom roka za plačilo.

mBills TOUCH (mesečni računi): Katerim podjetjem je namenjen mBills TOUCH?

mBills SCAN je namenjen podjetjem, ki izdajate mesečne položnice in strankam omogočate prijavo na e-račun.

mBills TOUCH (mesečni računi): Kako vem, da je stranka plačala mesečni račun?

O uspešnem plačilu vas obvesti vaš obstoječi sistem na enak način kot vas obvesti o vseh ostalih plačilih položnic. Nekatera od njih so: RTV Slovenija, Petrol, Sintal, Zavarovalnica Triglav, A1, Študentski dom Ljubljana, Adriatic Slovenica, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, SPL, Zasebni vrtec Dobra teta, T2, Wiener Städtische in še mnoga druga. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

Slikaj in plačaj

mBills SCAN (blagajniški računi): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills ne potrebujete nobene dodatne naprave ali programa. Zadostuje QR koda, ki je ponavadi na spodnjem delu izdanega računa, saj je mBills sistem povezan s sistemom davčnih blagajn. Vse, kar potrebujete, je podpisana pogodba o sodelovanju z MBILLS d.o.o., ki jo lahko podpišete digitalno v manj kot 1 minuti na povezavi https://www.mbills.si/za-podjetja/. Lahko pa nas kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills SCAN (blagajniški računi): Kako stranka opravi plačilo blagajniškega računa?

Stranka blagajniški račun plača tako, da z aplikacijo mBills slika QR kodo na spodnjem delu računa in potrdi plačilo. Račun je plačan takoj, kako preverite, ali je bilo plačilo uspešno, pa si preberite tukaj.

mBills SCAN (blagajniški računi): Katerim podjetjem je namenjen mBills SCAN?

Večina podjetij, ki so se odločila za mBills SCAN, prihaja s področja gostinstva in storitvenih dejavnosti. Nekatera od njih so: BTC City, Kaval group, Gostilna Čad, JB restavracija, Gostinstvo Jezeršek, Hotel Slon, Sputnik, RTC Krvavec, Vodno mesto Atlantis, RTC žičnice Kranjska Gora, Manikira Urban Spa, Aerodim Logatec, 4P fitness club, Conex, Cube Fitness, Harmonija Mengeš in še mnoga druga. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills SCAN (blagajniški računi): Kako preverim, ali je bilo plačilo izvedeno?

Uporabniki Pos-elektrončkovega blagajniškega sistema imate možnost povezati blagajno z mBills sistemom, kar vam omogoča preverjanje plačil neposredno v blagajni. Uporabniki ostalih blagajniških programov pa lahko plačila preverjate v Portalu za pregled transkacij s svojim uporabniškim imenom in geslom (https://bp.mbills.si/) ali na uporabnikovem telefonu (uspešno transakcijo lahko vidite v zavihku Pregled transakcij).

mBills WEB (spletna plačila) in mBills IN-APP (plačila v mobilnih aplikacijah): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills ne potrebujete nobene dodatne naprave ali programa. Vse, kar potrebujete, je podpisana pogodba o sodelovanju z MBILLS d.o.o., ki jo lahko podpišete digitalno v manj kot 1 minuti na povezavi https://www.mbills.si/za-podjetja/ ter povezava vaše spletne trgovine s platformo mBills. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt. Tehnične specifikacije, ki jih boste potrebovali za vpeljavo novega načina plačila v spletno trgovino, najdete na http://docs.mbills.apiary.io/#.

mBills WEB (spletna plačila) in mBills IN-APP (plačila v mobilnih aplikacijah): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka z mBills aplikacijo slika QR kodo, ki se pokaže ob zaključku nakupa in potrdi plačilo. Spletna trgovina vas samodejno obvesti o novem nakupu.

mBills WEB (spletna plačila) in mBills IN-APP (plačila v mobilnih aplikacijah): Katerim podjetjem je namenjen mBills WEB in katerim mBills IN-APP?

mBills WEB je namenjen spletnim trgovinam. Nekatera od njih so: mojekarte.si, Hood burger, Moja lekarna, ehrana.si, Ministrstvo za javno upravo in mnogi drugi. mBills IN-APP je namenjen podjetjem, ki razvijajo mobilne aplikacije. Primer mobilne aplikacije, ki je že intergrirana z mBills, je ehrana.si. Če se želite prepričati, ali je kateri od teh dveh načinov plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills QR (QR kode): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills QR?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills ne potrebujete nobene dodatne naprave ali programa. Zadostuje QR koda, ki jo ustvarite na posebnem mBills portalu. Vse, kar potrebujete, je podpisana pogodba o sodelovanju z MBILLS d.o.o., ki jo lahko podpišete digitalno v manj kot 1 minuti na povezavi https://www.mbills.si/za-podjetja/. Lahko pa nas kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills QR (QR kode): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka z mBills aplikacijo slika MBILLS QR kodo, ki je lahko na spletni strani, v e-mailu, na družabnih omrežjih, tiskovinah, plakatih ali kjerkoli drugje.

mBills QR (QR kode): Katerim podjetjem je namenjen mBills QR?

mBills QR je namenjen podjetjem, ki zbirajo donacije, želijo izpostaviti majhno število izdelkov, svoje izdelke ali storitve prodajajo v letakih, katalogih ipd. Podjetja lahko z mBills QR spremenijo katerokoli oglasno površino v točko nakupa. Nekatera podejtja, ki že uporabljajo mBills QR so: AmCham, CEED, Zavod 404, KluBar, deBono.si, OLLO, Tehnozvezdje in druga. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills QR (QR kode): Kako vem, da je stranka opravila plačilo?

Ko stranka opravi plačilo, samodejno prejmete obvestilo na želeni e-poštni naslov.

Splošno o mBills denarnici

Kdaj je plačilo izvedeno?

Dragi uporabniki, odgovor na to vprašanje je še en razlog več, da čimprej pričnete z uporabo mobilne denarnice mBills.

Nakazila drugim uporabnikom, plačila blagajniških računov, spletna plačila ter plačila s QR kodami so izvedena takoj, v realnem času!

Plačila e-računov pa so prav tako opravljena takoj oziroma najkasneje naslednji delovni dan, če je bil račun potrjen po 15. uri. Seveda to velja v primeru, da je v tvoji mobilni denarnici dovolj sredstev. Se ti je pripetilo, da v mobilni denarnici nimaš dovolj sredstev za plačilo računa? Brez panike. Tvoje plačilo e-računa bo v tem primeru opravljeno po dveh delovnih dneh od potrditve plačila, račun pa boš poravnal s svojega bančnega računa.

Kako namestim mBills?

Namestitev aplikacije mBills je brezplačna. Izvedeš jo lahko v le nekaj preprostih korakih.

Uporabniki Android OS mBills prevzamete v Trgovini Google Play.

Uporabnik iOS mBills prevzamete v App Store.

Kdaj lahko začnem uporabljati aplikacijo?

mBills je na voljo vsem! Bančni račun imaš lahko odprt pri katerikoli banki, naročniško razmerje pa sklenjeno pri kateremkoli slovenskem mobilnem operaterju. Aplikacijo si lahko preneš iz Trgovine Play ali App Store kadarkoli in kjerkoli! Kaj sploh še čakaš?

Po prenosu aplikacije le vpišeš nekaj svojih podatkov in že si uporabnik mBills! Plačevati pa lahko začneš takoj, ko si napolniš mobilno denarnico. Polnitev lahko izvedeš z nakazilom ali trajnikom iz tvoje banke, denar pa ti lahko nakaže tudi prijatelj, ki je že uporabnik mBills.

Ob registraciji v mBills avtomatsko postaneš osnovni uporabnik, kar s seboj prinaša določene omejitve. Svoj profil lahko kadarkoli nadgradiš, kar ti mogoča dostop do vsega, kar ponuja mBills. Kaj vse ti omogoča poleg plačevanja mesečnih in blagajniških računov, nakazovanja denarja prijateljem, spletnih plačil, plačil s slikanjem MBILLS QR kode ter plačil v trgovinah, lahko prebereš tukaj.

Na katerih pametnih telefonih lahko uporabljam aplikacijo mBills?

mBills je mogoče uporabljati na veliki večini mobilnih telefonov, ki so danes v uporabi. Aplikacijo mBills lahko uporabljaš, če imaš pametni telefon z operacijskim sistemom Android 5.0 ali več oziroma iOS 10.0 ali več.

Če imaš Windows operacijski sistem, si lahko o tem prebereš tukaj.

Kaj mi omogoča mobilna denarnica?

Ti pri bogatem naboru možnosti in funkcionalnosti še ni uspelo odkriti vseh prednosti, ki jih ponuja mBills? mBills temelji na mobilni denarnici, s katero nadomeščamo vsem znano denarnico za gotovino. Tako kot je bilo do sedaj mogoče karkoli kupiti z gotovino, je z mBills mogoče karkoli kupiti z elektronskim denarjem. Uporabnikom mBills omogoča plačevanje blagajniških računov, mesečnih položnic, nakupovanje na spletu, nakazovanje denarja prijateljem, naročanje in plačevanje blaga kar s slikanjem QR oznake izdelka, plačevanje na avtomatih. In vse to z mobilnim telefonom 24/7/365 v realnem času: hitro, varno, enostavno, ugodno. mBills platforma deluje samostojno, uporabljaš pa jo lahko ne glede na to, pri kateri banki imaš odprt bančni račun ali pri katerem telekomunikacijskem operaterju imaš sklenjeno naročniško razmerje. Več o tem, kako lahko napolniš svojo mobilno denarnico, izveš tukaj.

Kakšna je razlika med mBills osnovnim in mbills polnim uporabnikom?

Ob registraciji v mBills avtomatsko postaneš osnovni uporabnik, kar s seboj prinaša določene omejitve. Svoj profil lahko kadarkoli nadgradiš, kar ti omogoča dostop do vsega, kar ponuja mBills. Poleg plačevanja mesečnih in blagajniških računov, nakazovanja denarja prijateljem, spletnih plačil, plačil s slikanjem MBILLS QR kode ter plačil v trgovinah, ti nadgradnja omogoča še prijavo na prejem e-računov izdajateljev, polnjenje z bančnega računa ter izplačila gotovine. Osnovni uporabniki mBills lahko mesečno izvedejo transakcije v skupni vrednosti največ 250 EUR, stanje na mobilni denarnici pa ne sme preseči 500 EUR.

Kako nadgradim svoj mBills profil?

Ob registraciji v mBills avtomatsko postaneš osnovni uporabnik, kar s seboj prinaša določene omejitve. Svoj profil lahko kadarkoli nadgradiš, kar ti omogoči dostop do vsega, kar ponuja mBills. Poleg plačevanja mesečnih in blagajniških računov, nakazovanja denarja prijateljem, spletnih plačil, plačil s slikanjem MBILLS QR kode ter plačil v trgovinah, ti nadgradnja omogoča še prijavo na prejem e-računov izdajateljev ter polnjenje z bančnega računa. Svoj profil lahko iz osnovnega v polnega nadgradiš kadarkoli, potrebnih je le nekaj dotikov zaslona.

  1. Izberi levi stranski meni,
  2. izberi »Moj profil«,
  3. izpolni polja,
  4. izberi »Nadgradi«,
  5. potrdi soglasje za povezavo z bančnim računom in
  6. izberi način osebne identifikacije.

Zadnji korak, pri katerem nimaš praktično nobenega dela, je osebna identifikacija. Varnost je in vedno bo najpomembnejša komponenta poslovanja MBILLS. V izogib zlorabam preverimo, da si res ti želel povezati mobilno denarnico s svojim bančnim računom.Lahko te obiščemo na kateremkoli naslovu – se ti pridružimo doma ali v službi. Vzamemo ti le toliko časa, da nam pokažeš svoj osebni dokument. Za dokončanje nadgradnje lahko uporabiš tudi digitalni certifikat.

Več o nadgradnji profila, lahko prebereš tukaj.

Kje lahko plačujem blagajniške račune?

V MBILLS sistem je vključenih že več kot 1000 lokacij, ki si jih lahko ogledaš tukaj ali v svoji mobilni aplikaciji (izberi levi stranski meni in nato možnost »zemljevid«). Vsak dan se priključujejo nove lokacije, je med njimi že tvoja najljubša?

Kako povežem kartico zvestobe z mBills?

Mobilno denarnico mBills lahko s sistemom zvestobe povežeš na dva načina:

  1. Ob prvem nakupu z mBills v trgovinah, ki imajo svoj sistem zvestobe, pokaži kartico zvestobe. Tvoja mobilna denarnica mBills ter kartica zvestobe se bosta po tvoji potrditvi avtomatsko povezali in ob naslednjih nakupih ti kartice zvestobe ne bo več potrebno imeti s seboj. Kljub temu se ob nakupu avtomatsko upoštevajo ugodnosti, ki jih imaš v sistemu zvestobe, enako pa velja tudi za zbiranje točk.
  2. Kartico zvestobe lahko v aplikacijo mBills dodaš tudi sam. To storiš z naslednjimi koraki:
  • Izberi levi stranski meni.
  • Izberi »KARTICE ZVESTOBE«.
  • Izberi »DODAJ«
  • Izberi želeno kartico in potrdi svojo izbiro.
  • Slikaj črtno kodo na kartici ali ročno vnesi kodo kartice.

Kartica zvestobe bo tako povezana z mBills in vidna na seznamu vseh kartic.

Kako najhitreje plačam zneske do 15 eur?

Plačila do 15 eur lahko izvedeš kar brez vnosa PIN kode. To omogočiš v naslednjih korakih:

  1. Izberi levi stranski meni.
  2. Izberi »NASTAVITVE«.
  3. Premakni drsnik v desno.

Od sedaj naprej lahko na zaslonu za vnos PIN kode enostavno izbereš ikono 

, izbereš »PLAČAJ« ter potrdiš plačilo.

Cenik uporabe mBills

Kakšni so stroški uporabe mBills?

Dokazano je cena ena izmed velikih prednosti mBills – plačevanje položnic in e-računov, nakazovanje denarja prijateljem, plačila blagajniških računov, spletna plačila, plačila s slikanje MBILLS QR kode ter plačila v trgovinah so povsem brez provizije. Podroben cenik si lahko ogledaš tukaj.

Koliko stane plačilo e-računa?

Plačilo e-računa iz mobilne denarnice je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane plačilo blagajniškega računa?

Plačilo blagajniškega računa je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane nakazilo prijatelju?

Nakazilo prijatelju je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane spletno plačilo?

Spletno plačilo je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane plačilo s slikanjem mBills QR kode?

Plačilo s slikanjem QR kode je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Kartica mBills Mastercard®

Kako lahko iz svoje mBills mobilne denarnice plačujem s storitvijo Garmin Pay?

Uporabnikom mBills, ki uporabljajo mBills Petrol Mastercard kartico, je na voljo možnost povezave z Garmin Pay. Najprej moraš registrirati podatke o svoji kartici v storitvi Garmin Pay, nato pa lahko plačila na prodajnih mestih namesto s plastično kartico opravljaš kar z Garmin napravo. Plačila z Garmin napravo izvajaš brezstično, na naslednji način:

  1. Na Garmin napravi izbereš možnost Garmin Pay Wallet.
  2. Na Garmin napravi vpišeš PIN za dostop do svojega Garmin Pay Walleta. Opomba: PIN je potrebno vpisati vsakih 24h, če v vmesnem času nisi prenehal nositi naprave (npr. Garmin ure). Če uro v vmesnem času snameš, boš moral naslednjič v vsakem primeru vpisati PIN.
  3. Garmin napravo prisloniš na brezstični POS terminal.

Med plačevanjem mora biti ura aktivna (zaslon prižgan).

Soočil sem se s težavo pri plačevanju s storitvijo Garmin Pay. Kaj lahko storim?

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay.

V primeru, da imaš v Garmin denarnico v aplikaciji Garmin Connect že dodano mBills Petrol Mastercard kartico in si se soočil s težavami pri plačevanju z uporabo storitve Garmin pay, priporočamo, da izbrišeš svojo Garmin denarnico v Garmin Connect aplikaciji (možnost “Reset wallet”) ter zatem ponovno dodaš svojo kartico. Pri tem upoštevaj naslednja priporočila:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu

Nato ponovno poveži mBills Petrol Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay in poskusi opraviti plačilo s svojo Garmin napravo.

Soočil sem se s težavo pri povezovanju mBills Petrol Mastercard kartice s storitvijo Garmin Pay. Kaj lahko storim?

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay.

V primeru, da si naletel na težave pri dodajanju mBills Petrol Mastercard kartice v Garmin Connect denarnico, sledi naslednjim priporočilom:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu in izključi Wi-Fi

Nato poskusi ponovno povezati mBills Petrol Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay.

V primeru, da se pri ponovnem dodajanju težava zopet pojavi, te prosimo, da nam na naslov info@mbills.si posreduješ zaslonsko sliko ter opis težave.

Plačevanje mesečnih računov

Prejel sem e-račun, s katerim se ne strinjam. Kaj naj storim?

»Pa to je višek!« si verjetno rečeš tudi ti, kadar prejmeš previsok račun. Popolnoma razumljivo je, da računa, s katerim se ne strinjaš, ne želiš plačati. V tem primeru lahko narediš naslednje:

  1. Izberi zavihek »RAČUNI«.
  2. Izberi želeni račun.
  3. Izberi možnost »NE PLAČAJ«.
  4. Potrdi svojo izbiro.

Iz zavihka »NEOBDELANI RAČUNI« lahko račun kadarkoli plačaš.

Poleg si lahko zabeležiš opombo in v njej navedeš razlog za neplačilo za lastno evidenco.Če želiš zadevo razčistiti z izdajateljem računa, pa boš ob imenu izdajatelja v podrobnostih računa našel ikono za informacije. Ob pritisku nanjo se ti bodo izpisali kontaktni podatki izdajatelja, na katerega se lahko obrneš za reklamacijo računa. Upamo, da ti uspe zagato ugodno rešiti.

Kje dobim potrdilo o plačilu?

Vsakomur se zgodi, da kdaj potrebuje dokazilo o plačanem računu. Na srečo je s mBills poleg plačila računa najenostavnejše tudi pridobivanje potrdila o plačilu. Do potrdila lahko dostopaš tako:

  1. Izberi zavihek »PREGLED TRANSAKCIJ«.
  2. Izberi želeni račun.
  3. Izberi možnost »POŠLJI POTRDILO«.

Na svoj e-naslov boš nemudoma prejel digitalno podpisano potrdilo o plačanem računu. Problem rešen!

Ali lahko plačam račun, ki sem ga označil s funkcijo ne plačaj?

Seveda, tak račun najdeš v zavihku »NEOBDELANI RAČUNI«. Koraki so popolnoma enostavni:

  1. Izberi zavihek »RAČUNI«.
  2. Izberi zavihek »NEOBDELANI RAČUNI«.
  3. Izberi želeni račun.
  4. Izberi možnost »PLAČAJ«.
  5. Potrdi plačilo.

Kako “slikam in plačam” račun?

Si ta mesec že prejel položnice, pa bi jih kljub temu raje plačal s mBills? Morda katero od podjetij, katerega račune prejemaš, še ni vključeno v MBILLS sistem (kljub temu, da je vključenih že več kot 320 podjetij!)?

  1. Izberi zavihek »SLIKAJ IN PLAČAJ«.
  2. Usmerit telefon na levi del del položnice.
  3. Preveri podatke.
  4. Izberi »PLAČAJ«.
  5. Potrdi plačilo.

Zakaj na svoj e-poštni naslov nisem prejel potrdila o plačilu?

Si si neposredno iz aplikacije poslal potrdilo o plačilu na svoj e-poštni naslov, a ga med prejetimi sporočili nikakor ne najdeš? Brez skrbi! Poglej še v mapo Nezaželena pošta (Junk e-mail), saj sistem včasih prestavi sporočila neznanega pošiljatelja med Nezaželeno e-pošto.

Kako se prijavim na prejemanje e-računov izdajatelja?

Tudi ti želiš spadati med tiste, ki račune prejemamo direktno na mobilni telefon in jih plačujemo z le nekaj dotiki zaslona? Potem je zate najboljša izbira prav prijava na prejemanje e-računov številnih podjetij v mBills. Prijavo lahko izvedeš hitreje kot lahko rečeš keks. In ob tem ti ponujamo dve možnosti:

  1. Izberi zavihek »RAČUNI«.
  2. Izberi ikono »MOJI E-RAČUNI« in možnost »DODAJ E-RAČUN«.
  3. Izberi podjetje.
  4. Vnesi ustrezne podatke.
  5. Izberi »Dodaj«.

ALI

  1. Plačaj mesečno položnico s funkcijo »SLIKAJ IN PLAČAJ«.
  2. Če je podjetje eno od tistih, ki pošiljajo e-račune neposredno v mBills, ti bo aplikacija samodejno ponudila možnost prijave na e-račun.
  3. Potrdi prijavo.

Kaj pomeni rok plačila?

Življenje ponuja veliko rokov, med njimi so tudi roki plačil. Prav slednje je mogoče v aplikaciji mBills nastaviti sebi po meri. Ker je zamujanje rokov stresno in neprijetno, aplikacija mBills poskrbi, da se ti to ne bo nikoli več zgodilo. Nastavljeni datum plačila vpliva na samodejno opozarjanje v aplikaciji, kdaj je potrebno plačati račun. Tri dni pred rokom za plačilo in na dan roka plačila prejmeš obvestilo, da je račun potrebno plačati. Plačilo se brez tvoje potrditve ne izvede samodejno, kar ti omogoča nadzor nad plačili. Zakaj je priporočljivo vključiti prejemanje obvestil, izveš tukaj.

Kako spremenim rok plačila?

Le komu se še ni zgodilo, da bi si želel sam izbrati dan za plačilo računa? To je mogoče v mBills narediti za račune, ki ste jih slikali ali ročno vnesli, takole:

  1. Izberi zavihek »RAČUNI«.
  2. Izberi želeni račun.
  3. Izberi »POPRAVI«.
  4. V polje »ROK PLAČILA« s pomočjo izbire na koledarju vnesi želeni datum.

POMEMBNO: nastavljeni datum plačila vpliva na samodejno opozarjanje v aplikaciji, kdaj je potrebno plačati račun. Aplikacija mBills ti bo avtomatsko poslala obvestilo 3 delovne dni pred rokom in tudi na dan roka plačila, če računa do takrat še ne boš plačal. Nastavljen rok plačila te zgolj obvesti – plačilo se brez potrditve ne izvede samodejno. Kako in zakaj je dobro, da vključiš potisna sporočila, izveš tukaj.

Ali lahko račune brišem?

Slikane in ročno vnesene račune, ki jih še nisi plačal, lahko kadarkoli izbrišeš kot je opisano spodaj:

  1. Izberi zavihek »RAČUNI«.
  2. Izberi želeni račun.
  3. Izberi možnost »BRIŠI«.
  4. Potrdi izbris računa.

Plačanih računov, ki jih najdeš v zavihku »PREGLED TRANSAKCIJ«, ne moreš izbrisati, saj so le-ti dokaz, da si transakcijo res izvedel. Prav tako ni možno brisanje prejetih e-računov (oziroma mesečnih položnic). Lahko pa zavrneš plačilo e-računa, s katerim se ne strinjaš in ga s tem premakneš v zavihek »NEOBDELANI RAČUNI«. Kako to storiš, izveš tukaj.

Ali lahko že plačan račun uporabim kot predlogo za novega?

Marsikomu od nas se dogaja, da vsak mesec znova plačuje račun s popolnoma enakimi podatki. Za take primere lahko v aplikaciji mBills podvojiš katerikoli slikan ali ročno vnesen račun:

  1. Izberi zavihek »PREGLED TRANSAKCIJ«.
  2. Izberi račun, plačan s funkcijo »Slikaj in plačaj« ali »Ročni vnos«.
  3. Izberi »Podvoji«.

V mBills nisem prejel e-računa podjetja, na katerega sem se prijavil. Kaj lahko storim?

Če je od tvoje prijave na prejem e-računa minilo manj kot mesec dni, priporočamo, da s povpraševanjem počakaš do naslednjega obračunskega obdobja. Nekatera podjetja namreč potrebujejo nekoliko dlje za obravnavo prijav uporabnikov na e-račune ter pričetek njihovega posredovanja.

Če e-računa v mBills še vedno ne dobiš, ti predlagamo, da se obrneš na podjetje, katerega e-račun želiš prejeti. mBills je namreč zgolj posrednik in nima neposrednega vpliva na prijavo ter pošiljanje e-računov.

Plačila na prodajnih mestih

Kako plačam blagajniški račun?

Blagajniški račun lahko plačaš na dva načina.

Prvi način: Slikaj in plačaj

  • Izberi zavihek »SLIKAJ IN PLAČAJ«.
  • Slikaj QR kodo na spodnjem delu računa.
  • Izberi »plačaj«.
  • Potrdi podatke.
  • Potrdi plačilo.

Drugi način: hitro plačilo

  • Dotakni se ikone s simbolom črtne kode.
  • Pokaži osebju na blagajni bar kodo, ki se prikaže na zaslonu.

Prejmeš potisno sporočilo, da je bilo plačilo uspešno izvedeno, poleg tega pa imaš v arhivu transakcij na voljo celoten račun, na katerem lahko vidiš tudi plačane izdelke.

Kako z mBills plačam na spletu?

V koraku izbire načina plačila se odloči za mBills. Plačilo je možno ne glede na to, ali uporabljaš mobilno napravo ali računalnik; v obeh primerih gre le za nekaj dotikov zaslona… Izberi »PLAČAJ« in potrdi plačilo.

Kako plačam s slikanjem mBills QR kode?

Zagoto si že videl MBILLS QR kodo na plakatu, na družabnih omrežjih ali kje drugje. Ta QR koda ti omogoča naročilo in hkrati tudi plačilo izdelka ali storitve.

  1. Izberi zavihek »SLIKAJ IN PLAČAJ«.
  2. Izberi »PLAČAJ«.
  3. Potrdi plačilo.

Plačila do 15 eur pa lahko opraviš še hitreje – brez vnosa PIN kode. Preverite, kako!

Nakazovanje denarja prijateljem

Kdaj prijatelj dobi denar?

Vsa plačila s mBills so takojšnja – prijatelj denar dobi takoj, ne glede na to, ali je ura tri zjutraj na predbožični večer!

Komu lahko pošljem denar?

Denar lahko pošlješ vsem, ki imajo slovensko telefonsko številko ne glede na to, pri kateri banki imajo odprt bančni račun ali pri katerem mobilnem operaterju imajo sklenjeno naročniško razmerje. Aplikacijo lahko namestijo uporabniki iOS ter Android operacijskega sistema.

Prijatelj še ne uporablja mBills – mu lahko vseeno nakažem denar?

Seveda, saj je mBills na voljo vsem, ki imajo slovensko telefonsko številko ne glede na to, pri kateri banki imajo odprt bančni račun ali pri katerem mobilnem operaterju imajo sklenjeno naročniško razmerje. Prijatelj, ki še nima nameščene aplikacije bo prejel SMS sporočilo s podatkom o pošiljanju denarja in znesku ter povezavo do aplikacije. Ob prvem vstopu v aplikacijo ga bo denar čakal na njegovi mobilni denarnici in mu bo takoj na voljo!

Denar boš lahko prijatelju nakazal le, če si napredni mBills uporabnik, oziroma, če imaš nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila, si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

Kako lahko k uporabi povabim prijatelja?

K uporabi mBills lahko povabiš prav vsakogar – pošlji mu denar kar na njegovo telefonsko številko. Kako? Preberi tukaj. mBills je na voljo vsem, ki imajo slovensko telefonsko številko ne glede na to, pri kateri banki imajo odprt bančni račun ali pri katerem mobilnem operaterju imajo sklenjeno naročniško razmerje.

Denar boš lahko prijatelju nakazal le, če si napredni mBills uporabnik, oziroma, če imaš nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

Kako prijatelju nakažem denar?

Bolj enostavno ne gre – to lahko storiš z le nekaj dotiki zaslona.

  1. Izberi zavihek »MOJI PRIJATELJI«.
  2. Iz imenika izberi prijatelja ali vpiši njegovo telefonsko številko.
  3. Vpiši znesek in po želji tudi namen nakazila.
  4. Izberi »NAKAŽI«.
  5. Potrdi nakazilo.

Telefonske številke prijateljev, ki si jim nazadnje nakazal denar, lahko naslednjič izbereš še hitreje – shranijo se namreč v zavihek »PRILJUBLJENI«. V kolikor je nekdo že uporabnik mBills, bo aplikacija samodejno prepoznala uporabnika tudi, če njegove telefonske številke še nimate shranjene v imeniku.

Denar boš lahko prijatelju nakazal le, če si napredni mBills uporabnik, oziroma, če imaš nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

Kako mi lahko prijatelj nakaže denar?

Prijatelj vam lahko denar nakaže na več načinov.

1. Najpogosteje uporabljen in najbolj priročen način je mBills AIR. Prijatelj v svoji mBills aplikaciji naredi naslednje:

  • Izbere »Moji prijatelji«.
  • Izbere vaše ime iz imenika ali vnese vašo telefonsko številko.
  • Vpiše želeni znesek ter po želji tudi namen.
  • Izbere »Nakaži« in potrdi nakazilo.

Prijatelj ti bo lahko denar nakazal le, če je napredni mBills uporabnik, oziroma, če ima nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila, si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

2. Če vaš prijatelj še ni uporabnik mBills, vam lahko denar nakaže s pomočjo UPN obrazca, ki ga izpolni na pošti, banki, v spletni banki ali kje drugje. Vi mu le posredujete ustrezne podatke, in sicer tako:

  • Izbereš + ob stanju v vaši mobilni denarnici.
  • Izbereš »Polni z UPN nalogom«.
  • Prikaže se UPN obrazec, izpolnjen z ustreznimi podatki – to posreduješ svojemu prijatelju.

Polnjenje mBills denarnice

Kako napolnim mobilno denarnico z nakazilom s svojega bančnega računa?

Če tudi ti želiš imeti denar na svoji mobilni denarnici čimprej, priporočamo, da jo napolniš z enostavnim nakazilom s svojega bančnega računa (UPN plačilni nalog). UPN nalog lahko izpolniš tako v spletni banki kot tudi na bančnem okencu, na pošti ali kje drugje. Tako preprosto:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi možnost »POLNI Z UPN NALOGOM«.
  3. Podatke, prikazane na zaslonu, vpiši v UPN nalog.

Ta način polnjenja je na voljo tako osnovnim kot tudi polnim uporabnikom mBills. Kaj je razlika med njimi, lahko prebereš tule.

Kako napolnim mBills mobilno denarnico s samodejnim polnjenjem?

Samodejno polnjenje je med uporabniki najbolj priljubljena možnost polnjenja, saj je brezplačna in uporabnikom izredno prijazna. Polnitev izvedeš v nekaj preprostih korakih:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi »SAMODEJNO POLNJENJE«.
  3. Vpiši znesek in dan polnitve.
  4. Izberi »POLNI«.

Ta način polnjenja je na voljo le polnim uporabnikom mBills, ki imajo mobilno denarnico povezano s svojim bančnim računom. Kako nadgraditi profil in postati polni uporabnik, si lahko prebereš tule, katere prednosti ti to prinaša pa tule.

Kako napolnim mBills mobilno denarnico s svojega bančnega računa?

To je med uporabniki najbolj priljubljena možnost polnjenja, saj je uporabnikom izredno prijazna. Polnitev izvedeš v nekaj preprostih korakih:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi »POLNI Z BANČNEGA RAČUNA«.
  3. Vpiši znesek.
  4. Izberi »NAPOLNI«.
  5. Potrdi polnitev.

Ta način polnjenja je na voljo le polnim uporabnikom mBills, ki imajo mobilno denarnico povezano s svojim bančnim računom. Kako nadgraditi profil in postati polni uporabnik, si lahko prebereš tule, katere prednosti ti to prinaša pa tule.

Denar boš z bančnega računa v mBills predvidoma prejel v roku dveh delovnih dni. Če pa imaš mBills povezan z Sberbank računom, boš denar v mBills mobilno denarnico prejel takoj. Kako povežeš mobilno denarnico z Sberbank računom, si lahko prebereš tukaj.

Kako napolnim mobilno denarnico?

Zadovoljni uporabniki ste naš cilj in motivacija pri ustvarjanju aplikacije mBills. S tem v mislih smo za vas podprli različne načine polnjenja mobilne denarnice, med katerimi boš zagotovo našel takega, ki ti ustreza. Na voljo je:

Samodejno polnjenje: to je med uporabniki najbolj priljubljena možnost polnjenja, saj je brezplačna in uporabnikom izredno prijazna. Kako si nastaviš samodejno polnjenje, izveš tukaj.

Polnjenje z bančnega računa: sredstva pridejo z bančnega računa v mobilno denarnico v roku dveh delovnih dni. Kako si nastaviš direktno obremenitev, izveš tukaj.

Polnjenje z UPN nalogom: polnitev preko nakazila z bančnega računa ti toplo priporočamo, če želiš prejeti denar v mobilno denarnico najhitreje. Več o tem načinu polnjenja izveš tukaj.

Vplačilo gotovine v mBills: gotovino predaš osebju na prodajnem mestu, e-denar pa ti je v mBills na voljo v istem trenutku. Kako vplačaš gotovino v mBills, izveš tukaj.

Osnovnim uporabnikom so na voljo vplačilo gotovine ter polnjenje z UPN nalogom, polnim uporabnikom pa vse navedene možnosti.

Koliko denarja lahko vplačam v mBills na Petrolovih prodajnih mestih?

Minimalni znesek za izplačilo ali vplačilo določa pooblaščeni trgovec. Ostale veljavne limite vplačevanja in izplačevanja gotovine pa si lahko ogledaš tukaj.

Koliko denarja lahko izplačam iz mBills na Petrolovih prodajnih mestih?

Minimalni znesek za izplačilo ali vplačilo določa pooblaščeni trgovec. Ostale veljavne limite vplačevanja in izplačevanja gotovine pa si lahko ogledaš tukaj.

Kako vplačam gotovino v mBills?

To je eden od najbolj enostavnih načinov polnjenja, poleg tega pa je velika prednost tudi, da imaš denar v mBills na voljo takoj. Denar lahko vplačaš na naslednji način:

  1. Na domačem zaslonu v mBills izbereš polje, na katerem je narisana črtna koda.
  2. Telefon približaš čitalcu.
  3. Zaposlenemu predaš gotovino.

Ta način polnjenja je na voljo tako osnovnim kot tudi polnim uporabnikom mBills. Kaj je razlika med njimi, lahko prebereš tule.

Kako izplačam gotovino iz mBills?

To je eden od najbolj enostavnih načinov izplačila, poleg tega pa je velika prednost tudi, da imaš denar na voljo takoj. Denar lahko izplačaš na naslednji način:

  1. Na domačem zaslonu v mBills izbereš polje, na katerem je narisana črtna koda.
  2. Telefon približaš čitalcu.
  3. V mBills potrdiš zahtevek za izplačilo gotovine.
  4. Sprejmeš gotovino od zaposlenega.

Kako napolnim mobilno denarnico z UPN nalogom?

Če tudi ti želiš imeti denar na svoji mobilni denarnici čimprej, priporočamo, da jo napolniš z enostavnim nakazilom s svojega bančnega računa (UPN plačilni nalog). UPN nalog lahko izpolniš tako v spletni banki kot tudi na bančnem okencu, na pošti ali kje drugje. Tako preprosto:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi možnost »POLNI Z UPN NALOGOM«.
  3. Podatke, prikazane na zaslonu, vpiši v UPN nalog.

Kako povežem svojo mBills denarnico z Sberbank transakcijskim računom?

To lahko storiš v treh preprostih korakih:

  1. Izberi levi stranski meni in možnost »MOJ PROFIL«.
  2. V polje IBAN vpiši številko svojega Sberbank bančnega računa.
  3. Potrdi soglasje.

Ali moram imeti za plačila z mBills Mastercard kartico vedno sredstva na mBills računu?

Plačila, ki jih izvajaš s kartico mBills Mastercard se vedno izvedejo iz tvoje mBills mobilne denarnice. To pomeni, da moraš imeti za plačevanje s kartico sredstva na mBills denarnici. V kolikor nimaš dovolj sredstev na svoji mBills denarnici, bo plačilo zavrnjeno.

Plačila s telefonom pa lahko izvajaš tako iz dobroimetja na mBills denarnici kot tudi z bančnega računa, če le-tega povežeš z mBills (ta možnost je trenutno na voljo Sberbank komitentom). Kako to storiš, si lahko prebereš tukaj.

Kako nastavim privzeti vir sredstev za plačevanje?

Privzeti vir sredstev za plačevanje je mBills denarnica. Če želiš to spremeniti, naredi naslednje:

  1. Poveži mBills mobilno denarnico s svojim bančnim računom (zaenkrat je ta možnost na voljo Sberbank komitentom).
  2. Na domačem zaslonu v aplikaciji mBills izberi puščico levo ali desno. Prikazali se bodo podatki o tvojem Sberbank računu.
  3. Izberi »POTRDI«.

Vsa plačila z mBills s telefonom bodo zdaj izvedena neposredno s tvojega Sberbank bančnega računa. Za privzeti vir sredstev pa lahko kadarkoli spet izbereš mBills denarnico.

Kateri so možni viri sredstev za plačevanje z mBills?

Plačila z mBills lahko izvajaš iz mobilne denarnice mBills ali pa neposredno s svojega bančnega računa (trenutno je ta možnost na voljo za Sberbank komitente). Plačila, ki jih izvajaš s kartico mBills Mastercard se vedno izvedejo iz tvoje mBills mobilne denarnice. To pomeni, da moraš imeti za plačevanje s kartico sredstva na mBills denarnici. Plačila s telefonom pa lahko izvajaš tako iz dobroimetja na mBills denarnici kot tudi z bančnega računa.

V mBills si lahko nastaviš privzeti vir za plačevanje. Več o tem kako to storiš, si lahko prebereš tukaj.

Varnost

Ali je uporaba mBills varna?

Seveda, varnost tvojega denarja in podatkov je v mBills zagotovljena.

Prva kontrolna točka varnosti je že pred vstopom v aplikacijo: za vstop je potrebno vpisati 6-mestno varnostno kodo, ki jo pozna le uporabnik. Če slučajno pride do neprijetne kraje/izgube pametnega telefona, pa nam nesrečni uporabnik to čimprej sporoči. Nemudoma poskrbimo za varnost in preprečenje zlorabe tako, da začasno blokiramo uporabo aplikacije.

Kaj naj storim, če pride do kraje/izgube pametnega telefona?

Ojoj, resnično neljub dogodek! Urejanje nepričakovane situacije v mBills ne bi moglo biti bolj preprosto in te bo spravilo v vsaj malce boljšo voljo.

Čimprej blokiraj storitev mBills tako, da pokličete na telefonsko številko +386 1 200 33 36 ali pošljete e-poštno sporočilo na blokada@mbills.si. Da bomo lahko v najkrajšem možnem času poskrbeli za preprečenje morebitne zlorabe, v sporočilu navedite svoje ime, priimek, naslov, številko mobilnega telefona, davčno številko, številko bančnega računa ter vzrok preklica. Poskrbeli bomo, da bo vaš denar ostal varen.

(Prijazno priporočamo, da o izgubi ali kraji takoj obvestiš tudi svojega mobilnega operaterja.)

Kako spremenim oziroma ponastavim PIN kodo?

Le komu izmed nas se še ni zgodilo, da je pozabil PIN kodo!? Če ste pozabili PIN ali pa ga želiš spremeniti, je to povsem preprosto! PIN kodo si preprosto ponastaviš tako:

  1. Na vrhu zaslona, kjer je potrebno vtipkati PIN kodo, poišči gumb s puščicama za ponastavitev PIN kode.
  2. Aplikacija te bo vodila skozi postopek ponastavitve.
  3. Kot bi mignil boš zopet lahko plačeval s mBills.

Kako je poskrbljeno za varnost strežnika, kjer so shranjeni vsi podatki?

V ekipi MBILLS smo še posebej pozorni na zagotavljanje najvišje stopnje varnosti. Zato smo se odločili, da mBills uporablja infrastrukturo, ki ustreza najvišjim varnostnim standardom in ki se je razvijala več kot 20 let na področju plačilnih sistemov na mednarodnem tržišču.

Zakaj mBills potrebuje dostop do podatkov v mojem mobilnem telefonu?

mBills brez tvojega privoljenja nima dostopa do nobenih podatkov v mobilniku. Če mBillsu dovoliš dostop do imenika telefonskih stevilk, je to izključno za pomoč tebi, da ti pri pošiljanju denarja prijateljem ni potrebno vpisovati njihovih telefonskih številk. Aplikacija deluje tudi v primeru, da ji ne omogočiš dostopa do teh podatkov, a z določenimi omejitvami (na primer pri nakazilu denarja drugi osebi njene telefonske številke ne bo mogoče izbrati iz imenika, temveč bo potreben ročen vnos le-te). Nobenega od podatkov mBills ne prenaša ali shranjuje izven tvojega telefona, temveč jih vsakokrat znova prebere iz imenika na telefonu. Dostopa do drugih podatkov, kot je elektronska pošta ali računi itd. pa mBills niti ne zahteva, saj jih ne potrebuje. Zato si lahko povsem miren, mBills in celotna naša ekipa je po zakonu in po našem osebnem prepričanju posvečena varovanju tvojih osebnih podatkov.

Pozabil sem varnostno kodo. Kaj lahko storim?

V aplikaciji lahko sam zahtevaš ponastavitev varnostne kode, in sicer tako, da izbereš gumb “Pozabil sem varnostno kodo”. Eden od naših svetovalcev za pomoč uporabnikom te bo poklical in ti pomagal rešiti težavo, da boš spet lahko dostopal do mobilne denarnice mBills. Lahko pa tudi sam pokličeš na 01 200 33 36 in prosiš za pomoč.

Drugo

Zakaj na svoj e-poštni naslov nisem prejel aktivacijske kode?

Brez skrbi! Preveri še v mapi Nezaželena pošta (Junk e-mail), saj sistem včasih prestavi sporočila neznanega pošiljatelja med Nezaželeno e-pošto.

Kako vključim potisna sporočila (push notification)?

Potisna sporočila ti bodo pomagala, da boš svoje prispele račune opazil takoj in se kar najhitreje otresel skrbi glede plačila. Poleg tega pa lahko tako narediš konec pozabljanju na neplačane račune, zamujanju rokov plačil ter nepotrebnim zamudnim obrestim.

Potisna sporočila na svojem mobilniku lahko vključiš na zelo enostaven način:

Android: Izberi ikono Nastavitve –› Upravitelj aplikacij –› mBills.si –› Obvestila –› Dovoli/Pokaži obvestila

iOS: Izberi ikono Settings, kliknite Notifications –› mBills.si –› Allow notifications

Ali je aplikacija na voljo tudi za uporabnike pametnega telefona Windows?

Aplikacija mBills ni prilagojena platformi Windows. Tudi v prihodnje mBills verjetno ne bo na voljo uporabnikom te platforme zaradi izjemno nizke regionalne pokritosti ter povpraševanja po tako prilagojeni storitvi.

Zamenjal sem svoj bančni račun. Kako naj spremembo naredim tudi v aplikaciji mBills?

V primeru da si zamenjal bančni račun, a je tvoja mBills mobilna denarnica še vedno povezana s starim, je postopek sledeč:

  1. V levem stranskem meniju izberi »Moj profil«.
  2. V polje »Bančni račun – IBAN« vpiši svoj novi račun.
  3. Neposredno v aplikaciji potrdite svoje soglasje za direktno obremenitev.

Kako finančna uprava ali druge državne ustanove obravnavajo sredstva v mBills mobilni denarnici?

V Sloveniji veljavna zakonodaja mBills mobilne denarnice ne izenačuje s transakcijskimi računi (ki jih imajo lahko le banke). Za transakcijske račune velja, da lahko pristojne inštitucije vpogledajo v stanje na računu ali v primeru izvršbe posežejo na denarna sredstva na tem računu. Ker mBills mobilna denarnica ni transakcijski račun, opisani posegi za mBills mobilno denarnico ne veljajo avtomatično. Podjetje MBILLS pa je v vsakem primeru zavezano upoštevati veljavno zakonodajo ter ravnati skladno z veljavnimi odločbami sodišča (npr. v primeru, ko bi bil zoper uporabnika mBills izdan sklep o izvršbi rubeža).

Kaj storim, če na lokaciji z mbills zemljevida ne morem opraviti plačila?

  • Slikaj QR kodo na spodjem delu računa.
  • Če podjetje ne sprejema plačil s mBills, bo aplikacija vrnila obvestilo, da podjetje še ni vključeno v MBILLS sistem.

Če podjetje omogoča plačila s mBills pa te bo aplikacija prosila za potrditev plačila. V tem primeru osebju lahko pokažeš zemljevid ali nalepko mBills na vratih ali točilnem pultu. Lahko se obrneš tudi na vodjo poslovne enote ali podjetja ter jim svetuješ, da nas kontaktirajo na 01 200 33 36 ali info@mbills.si. Veseli bomo tudi tvojega klica ali sporočila na to temo.

Kje imam potrdilo, da sem plačal?

Potrdilo o plačilu računa imaš vedno na dotiku zaslona.

  1. Izberi zavihek »PREGLED TRANSAKCIJ«.
  2. Poišči želeno plačilo in ga izberi.

Potrdilo o plačilu si lahko pošlješ tudi na svoj e-poštni naslov.

Telefon z operacijskim sistemom Android podpira vstop s prstnim odtisom, mbills aplikacija pa mi ne omogoča vstopa na ta način. Kaj lahko storim?

Težava je verjetno posledica starejše različice aplikacije mBills. Predlagamo, da namestiš najnovejšo različico aplikacije mBills in se ponovno prijaviš kot obstoječi uporabnik (uporabi enako telefonsko številko kot pri prvi registraciji). Težava bo s tem odpravljena.

Sem uporabnik mBills, moj telefon pa ima Androd operacijski sistem. Izklopil sem zaklepanje telefona, sedaj pa me aplikacija ne prepozna in želi, da se ponovno registriram. Kaj naj storim?

Težava je verjetno posledica starejše različice aplikacije mBills. Predlagamo, da namestiš najnovejšo različico aplikacije mBills in se ponovno prijaviš kot obstoječi uporabnik (uporabi enako telefonsko številko kot pri prvi registraciji). Težava bo s tem odpravljena.

Lahko mBills uporabljam hkrati z drugimi aplikacijami?

mBills je seveda možno uporabljati hkrati z drugimi aplikacijami. Izjema so aplikacije, ki za delovanje uporabljajo prekrivanje zaslona (primeri takih aplikacij so Twillight, ki uravnava svetlost zaslona tako, da uporabi temnejše/svetlejše t.i. »overlay-e«, ter aplikacije za snemanje zaslona). Zaradi varnostnih razlogov smo onemogočili uporabo mBills aplikacije v primeru, da je katera izmed teh aplikacij zagnana.

Kako spremenim svoje podatke v mBills?

Vse podatke lahko spremeniš sam, če še nisi nadgradil svojega profila in si torej osnovni uporabnik. Postopek je naslednji:

  1. Izberi levi stranski meni.
  2. Izberi »Moj profil«.
  3. V želenem polju spremeni podatke.
  4. Potrdi spremembe.

Če pa si že nadgradil svoj profil, lahko sam spremeniš elektronski naslov in številko bančnega računa. To storiš na enak način kot je opisano zgoraj. Bančni račun, ki ga vneseš v mBills mora biti tvoj, poleg tega moraš ob zamenjavi potrditi soglasje za direktno obremenitev.

Za pomoč pri spremembi osebnih podatkov smo ti na voljo na 01 200 33 36 ali na info@mbills.si.

Tipkovnica v mBills aplikaciji je neodzivna. Kaj naj storim?

Verjetno je razlog za neodzivnost tipkovnice ta, da hkrati z mBills uporabljaš katero od aplikacij, ki za delovanje uporabljajo prekrivanje zaslona (primeri takih aplikacij so Twillight, ki uravnava svetlost zaslona tako, da uporabi temnejše/svetlejše t.i. »overlay-e«, ter aplikacije za snemanje zaslona). Zakaj je tako, si lahko prebereš tukaj. Za nemoteno delovanje mBills zaustavi take aplikacije. Če težava ostaja nerazrešena, nas lahko pokličeš na 01 200 33 36 ali nam pišeš na info@mbills.si.

Katere kartice zvestobe lahko povežem z mBills?

Trenutno lahko svojo mobilno denarnico mBills povežete z naslednjimi karticami zvestobe:

  • Kalčico, kartico zvestobe trgovine Kalček,
  • Kalia Klub, kartico zvestobe trgovine Semenarna,
  • Lassana kartico zvestobe,
  • Petrol klub kartico zvestobe,
  • Petrol klub plačilno kartico (v primeru, da povežete to kartico, se ne bo uporabljala za plačevanje, temveč le za sistem zvestobe).

Cilj ekipe MBILLS je omogočiti povezavo mBills s karticami čimveč različnih ponudnikov.

Ali s plačili preko mBills avtomatično pridobivam zlate točke Petrol kluba?

mBills je denarnica odprtega tipa in ni vezana samo na Petrol, zato moraš vanjo sam dodati svojo Petrol klub kartico zvestobe.

Svojo mobilno denarnico mBills lahko povežeš s Petrol klub kartico zvestobe na dva načina:

ob nakupu z mBills na Petrolovem prodajnem mestu pokažeš Petrol klub kartico, kjer jo bodo povezali (ob tvoji potrditvi povezave v aplikaciji mBills);

Petrol klub kartico lahko v aplikacijo mBills dodaš sam, z naslednjimi koraki:

  1. Izberi levi stranski meni.
  2. Izberi »KARTICE ZVESTOBE«.
  3. Izberi »DODAJ«.
  4. Izberi kartico Petrol klub in potrdi svojo izbiro.
  5. Slikaj črtno kodo na kartici ali ročno vnesi kodo kartice.

Petrol klub kartica zvestobe bo tako povezana z mBills in v aplikaciji vidna na seznamu kartic zvestobe. Z mBills nakupi na prodajnih mestih Petrola boš tako avtomatično zbiral Zlate točke in koristil ugodnosti. Plastično kartico zvestobe pa lahko pustiš doma!