Soočil sem se s težavo pri plačevanju s storitvijo Garmin Pay. Kaj lahko storim?

Referenčna št. AA-01468 0 Ocena / Glasov

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay.
V primeru, da imaš v Garmin denarnico v aplikaciji Garmin Connect že dodano mBills Petrol Mastercard kartico in si se soočil s težavami pri plačevanju z uporabo storitve Garmin pay, priporočamo, da izbrišeš svojo Garmin denarnico v Garmin Connect aplikaciji (možnost "Reset wallet") ter zatem ponovno dodaš svojo kartico. Pri tem upoštevaj naslednja priporočila:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu


Nato ponovno poveži mBills Petrol Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay in poskusi opraviti plačilo s svojo Garmin napravo.


Oceni članek

 

mediji o nas
Tvoj telefon. Tvoja denarnica.
Brezplačno prenesi mBills v manj kot minuti – ker se ti mudi živeti!