Soočil sem se s težavo pri plačevanju s storitvijo Garmin Pay. Kaj lahko storim?
Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay.V primeru, da imaš v Garmin denarnico v aplikaciji Garmin Connect že dodano mBills Petrol Mastercard kartico in si se soočil s težavami pri plačevanju z uporabo storitve Garmin pay, priporočamo, da izbrišeš svojo Garmin denarnico v Garmin Connect aplikaciji (možnost "Reset wallet") ter zatem ponovno dodaš svojo kartico. Pri tem upoštevaj naslednja priporočila:
- Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
- Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
- Aplikaciji Garmin Connect na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
- Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu
Nato ponovno poveži mBills Petrol Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay in poskusi opraviti plačilo s svojo Garmin napravo.