Pogosta vprašanja

Splošno o mBills

Kateri tip plačila z mBills je primeren za moje podjetje?

Odprta platforma MBILLS je namenjena podjetjem, ki želijo poenostaviti plačevanje sebi in svojim strankam. Spodaj so opisani najbolj pogosti primeri uporabe MBILLS platforme. Če niste prepričani, kateri od njih je pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills SCAN: podjetja s področja gostinstva in storitvenih dejavnosti (npr. BTC City, Kaval group, Gostilna Čad, JB restavracija, Gostinstvo Jezeršek, Hotel Slon, Sputnik, RTC Krvavec, Vodno mesto Atlantis, RTC žičnice Kranjska Gora, Manikira Urban Spa, Aerodim Logatec, 4P fitness club, Conex, Cube Fitness, Harmonija Mengeš in še mnoga druga).

mBills GO: trgovine, ki imajo na blagajni možnost skeniranja črtnih kod (npr. Kalček ter Petrolovi bencinski servisi).

mBills WEB: spletne trgovine (npr. mojekarte.si, Hood burger, Moja lekarna, ehrana.si, Ministrstvo za javno upravo in mnogi drugi).

mBills IN-APP: mobilne aplikacije (npr. ehrana.si in drugi).

mBills TOUCH: podjetja, ki izdajajo mesečne položnice in strankam omogočajo prijavo na e-račun (npr. RTV Slovenija, Petrol, Sintal, Zavarovalnica Triglav, A1, Študentski dom Ljubljana, Adriatic Slovenica, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, SPL, Zasebni vrtec Dobra teta, T2, Wiener Städtische in še mnoga druga).

mBills QR: podjetja, ki zbirajo donacije, želijo izpostaviti majhno število izdelkov, svoje izdelke ali storitve prodajajo v letakih, katalogih ipd. (npr. AmCham, CEED, Zavod 404, KluBar, deBono.si, OLLO, Tehnozvezdje in druga).

Kako pogosto dobim denar?

Denar lahko prejmete na dnevni, tedenski ali mesečni ravni, odločitev je vaša. Enako velja tudi za specifikacije plačil.

Kako pogosto dobim specifikacije plačil?

Specifikacije plačil lahko prejmete na dnevni, tedenski ali mesečni ravni, odločitev je vaša. Pošljemo vam jih na izbrani e-poštni naslov. Enako velja tudi za prejem denarja.

Hitra plačila

mBills GO (plačila v trgovinah): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills je potrebno podpisati pogodbo o sodelovanju z MBILLS d.o.o. in povezati vaš blagajniški sistem s platformo mBills. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills GO (plačila v trgovinah): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka pokaže črtno kodo v mBills aplikaciji. Zaposleni kodo poskenira. V blagajni se izpiše, da je bilo plačilo uspešno, uporabnik mBills pa prejme potisno obvestilo ter hkrati tudi račun v svojo mobilno denarnico.

mBills GO (plačila v trgovinah): Katerim podjetjem je namenjen mBills GO?

Večina podjetij, ki so se odločila za mBills GO, so trgovine, ki imajo na blagajni možnost skeniranja črtnih kod. Dober primer so trgovine Kalček ter Petrolova prodajna mesta. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

Mesečni računi

mBills TOUCH (mesečni računi): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills je potrebno podpisati pogodbo o sodelovanju z MBILLS d.o.o. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills TOUCH (mesečni računi): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka v mBills prejme e-račun vašega podjetja direktno v aplikacijo mBills. E-račun odpre in pregleda ter ga plača z dvema dotikoma zaslona. Aplikacija stranko obvesti ob prejemu e-računa ter pred potekom roka za plačilo.

mBills TOUCH (mesečni računi): Katerim podjetjem je namenjen mBills TOUCH?

mBills SCAN je namenjen podjetjem, ki izdajate mesečne položnice in strankam omogočate prijavo na e-račun.

mBills TOUCH (mesečni računi): Kako vem, da je stranka plačala mesečni račun?

O uspešnem plačilu vas obvesti vaš obstoječi sistem na enak način kot vas obvesti o vseh ostalih plačilih položnic. Nekatera od njih so: RTV Slovenija, Petrol, Sintal, Zavarovalnica Triglav, A1, Študentski dom Ljubljana, Adriatic Slovenica, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, SPL, Zasebni vrtec Dobra teta, T2, Wiener Städtische in še mnoga druga. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

Slikaj in plačaj

mBills SCAN (blagajniški računi): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills ne potrebujete nobene dodatne naprave ali programa. Zadostuje QR koda, ki je ponavadi na spodnjem delu izdanega računa, saj je mBills sistem povezan s sistemom davčnih blagajn. Vse, kar potrebujete, je podpisana pogodba o sodelovanju z MBILLS d.o.o., ki jo lahko podpišete digitalno v manj kot 1 minuti na povezavi https://www.mbills.si/za-podjetja/. Lahko pa nas kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills SCAN (blagajniški računi): Kako stranka opravi plačilo blagajniškega računa?

Stranka blagajniški račun plača tako, da z aplikacijo mBills slika QR kodo na spodnjem delu računa in potrdi plačilo. Račun je plačan takoj, kako preverite, ali je bilo plačilo uspešno, pa si preberite tukaj.

mBills SCAN (blagajniški računi): Katerim podjetjem je namenjen mBills SCAN?

Večina podjetij, ki so se odločila za mBills SCAN, prihaja s področja gostinstva in storitvenih dejavnosti. Nekatera od njih so: BTC City, Kaval group, Gostilna Čad, JB restavracija, Gostinstvo Jezeršek, Hotel Slon, Sputnik, RTC Krvavec, Vodno mesto Atlantis, RTC žičnice Kranjska Gora, Manikira Urban Spa, Aerodim Logatec, 4P fitness club, Conex, Cube Fitness, Harmonija Mengeš in še mnoga druga. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills SCAN (blagajniški računi): Kako preverim, ali je bilo plačilo izvedeno?

Uporabniki blagajniških programov, ki so povezani z mBills (najdeš jih tukaj) imate možnost povezati blagajno z mBills sistemom, kar vam omogoča preverjanje plačil neposredno v blagajni. Uporabniki ostalih blagajniških programov pa lahko plačila preverjate v Portalu za pregled transkacij s svojim uporabniškim imenom in geslom (https://cashier.mbills.si) ali na uporabnikovem telefonu (uspešno transakcijo lahko vidite v zavihku Pregled transakcij).

mBills WEB (spletna plačila) in mBills IN-APP (plačila v mobilnih aplikacijah): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills ne potrebujete nobene dodatne naprave ali programa. Vse, kar potrebujete, je podpisana pogodba o sodelovanju z MBILLS d.o.o., ki jo lahko podpišete digitalno v manj kot 1 minuti na povezavi https://www.mbills.si/za-podjetja/ ter povezava vaše spletne trgovine s platformo mBills. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt. Tehnične specifikacije, ki jih boste potrebovali za vpeljavo novega načina plačila v spletno trgovino, najdete na http://docs.mbills.apiary.io/#.

mBills WEB (spletna plačila) in mBills IN-APP (plačila v mobilnih aplikacijah): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka z mBills aplikacijo slika QR kodo, ki se pokaže ob zaključku nakupa in potrdi plačilo. Spletna trgovina vas samodejno obvesti o novem nakupu.

mBills WEB (spletna plačila) in mBills IN-APP (plačila v mobilnih aplikacijah): Katerim podjetjem je namenjen mBills WEB in katerim mBills IN-APP?

mBills WEB je namenjen spletnim trgovinam. Nekatera od njih so: mojekarte.si, Hood burger, Moja lekarna, ehrana.si, Ministrstvo za javno upravo in mnogi drugi. mBills IN-APP je namenjen podjetjem, ki razvijajo mobilne aplikacije. Primer mobilne aplikacije, ki je že intergrirana z mBills, je ehrana.si. Če se želite prepričati, ali je kateri od teh dveh načinov plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills QR (QR kode): Kaj moram narediti, da bodo stranke lahko plačale z mBills QR?

Da svojim strankam oziroma kupcem omogočite plačilo z mBills ne potrebujete nobene dodatne naprave ali programa. Zadostuje QR koda, ki jo ustvarite na posebnem mBills portalu. Vse, kar potrebujete, je podpisana pogodba o sodelovanju z MBILLS d.o.o., ki jo lahko podpišete digitalno v manj kot 1 minuti na povezavi https://www.mbills.si/za-podjetja/. Lahko pa nas kontaktirate na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills QR (QR kode): Kako stranka opravi plačilo?

Stranka z mBills aplikacijo slika MBILLS QR kodo, ki je lahko na spletni strani, v e-mailu, na družabnih omrežjih, tiskovinah, plakatih ali kjerkoli drugje.

mBills QR (QR kode): Katerim podjetjem je namenjen mBills QR?

mBills QR je namenjen podjetjem, ki zbirajo donacije, želijo izpostaviti majhno število izdelkov, svoje izdelke ali storitve prodajajo v letakih, katalogih ipd. Podjetja lahko z mBills QR spremenijo katerokoli oglasno površino v točko nakupa. Nekatera podejtja, ki že uporabljajo mBills QR so: AmCham, CEED, Zavod 404, KluBar, deBono.si, OLLO, Tehnozvezdje in druga. Če se želite prepričati, ali je ta način plačila z mBills pravi za vas, nas kontaktirajte na 01 200 33 36 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.mbills.si/kontakt.

mBills QR (QR kode): Kako vem, da je stranka opravila plačilo?

Ko stranka opravi plačilo, samodejno prejmete obvestilo na želeni e-poštni naslov.

Povezava s PKPK

Pri povezovanju Petrol klub plačilne kartice z mBills sem naletel na težavo. Kaj lahko storim?

Spodaj smo zate pripravili popis potencialnih izzivov, na katere lahko naletiš pri poskusu povezovanja mBills s Petrol klub plačilno kartico. Verjamemo, da ti bo v pomoč.

  • Petrol ima za svoje imetnike PKPK podatek o njihovi davčni številki. Če se davčna mBills uporabnika in davčna številka na PKPK ne ujemata, povezava kartice v mBills ni mogoča. Sporočilo, ki ga vidiš v takem primeru je naslednje: »Davčna številka imetnika Petrol Klub kartice ni enaka davčni številki v mBills.« Za odpravo težave se obrni na Petrol.
  • Za nekatere PKPK Petrol nima podatka o davčni številki. Sporočilo, ki ga vidš v tem primeru je naslednje: »Manjkajoča davčna številka imetnika Petrol Klub kartice v zalednem sistemu Petrola.« Za odpravo težave se obrni na Petrol in z njimi uredi dopolnitev svojih podatkov.

Pri povezavi Petrol klub plačilne kartice z mBills veljajo tudi naslednje omejitve:

  • Eno Petrol klub plačilno kartico lahko kot vir denarja uporablja samo 1 uporabnik.
  • Petrol klub plačilno kartico lahko doda samo polno identificirani uporabnik.
  • Isto kartico lahko v mbills doda tudi drug uporabnik, ampak samo kot kartico zvestobe.

Kako lahko odstranim Petrol klub plačilno kartico iz mBills aplikacije?

Petrol klub plačilno kartico lahko iz mBills odstraniš s klikom na tri pikice zgoraj levo. Odprl se bo nov ekran z gumbom »Odstrani«.

Kako lahko odstranim Petrol klub plačilno kartico kot privzeti vir financiranja v mBills?

Kadarkoli lahko izklopiš Petrol klub plačilno kartico kot privzeti način plačevanja na Petrolu s klikom na gumb PREKINI. V tem primeru se bo kartica obnašala kot navadna kartica zvestobe, s to razliko, da boš še vedno lahko spremljal število zlatih točk in razpoložljivo stanje Petrol kreditnega limita znotraj mBills aplikacije.

Petrol klub plačilno kartico lahko iz mBills odstraniš s klikom na tri pikice zgoraj levo. Odprl se bonov ekran z gumbom »Odstrani«.

Kako deluje povezana Petrol klub plačilna kartica v mBills in kaj omogoča povezava Petrol klub plačilne kartice z mBills mobilno denarnico?

Uporabniki Petrol klub plačilne kartice lahko slednjo povežete z mBills aplikacijo.

Petrol klub plačilno kartico lahko z mBills povežeš zgolj kot kartico zvestobe ali pa tudi kot vir denarja.

Če izbereš kartico kot vir denarja, bo kartica avtomatsko označena kot privzeti način plačevanja na Petrolovih prodajnih mestih.

Namesto, da za plačilo računa na Petrolu bremeni tvoj privzeti vir denarja (mbills ali Sberbank), se bo na Petrolovih prodajnih mestih upošteval Petrol kreditni limit, ki ga imaš odprtega pri Petrolu. Zate je proces plačila z mBills enak kot če plačuješ z mBills – na Petrolu pokažeš mBills črtno kodo in plačilo se izvede. Pri tem je pomembno edino to, da imaš kot privzeti vir denarja za plačevanje na Petrolu označeno Petrol klub plačilno kartico.

Če je plačilo opravljeno preko Petrol kreditnega limita, se stanje v tvoji denarnici nič ne spremeni. V mBills pa se ti prikaže transakcija, kakršno posreduje Petrol.

Poleg tega lahko kadarkoli preveriš število zlatih točk in razpoložljivo stanje na svoji Petrol klub plačilni kartici znotraj mBills aplikacije. Preprosto poiščeš kartico na seznamu kartic zvestobe in odpreš podrobnosti.

Kako lahko plačujem s svojim kreditnim limitom na Petrol klub plačilni kartici z uporabo mBills aplikacije na Petrolovih prodajnih mestih?

Najprej poveži svojo Petrol klub plačilno kartico z mbills in si jo nastavi  nastavi kot privzeti vir financiranja na Petrolu. Za tem boš lahko vse račune na Petrolu plačeval z uporabo mBills direktno iz svojega kreditnega limita na Petrol klub plačilni kartici. Torej namesto, da se bo denar za plačilo trgal iz tvojega privzetega vira denarja (mbills ali Sberbank), se na Petrolovih prodajnih mestih upošteva Petrol kreditni limit, ki ga imaš odprtega pri Petrolu.

Postopek plačevanja je naslednji:

  • na Petrolu pokažeš mbills črtno kodo.
  • Petrol prepozna številko kartice zvestobe in preveri ali imaš za privzeti način plačevanja izbran Petrolov limit.
  • V primeru, da imaš za vir financiranja vklopljeno Petrol klub plačilno kartico, ti prodajno mesto Petrola trga denar iz Petrol kredita.
  • Po opravljenem plačilu Petrol v tvojo mbills aplikacijo pošlje informacijo o novi transakciji. V mBills aplikaciji je takšna (eksterna) transakcija samo prikazana, nima pa nobenega vpliva na stanje v mobilni denarnici uporabnika.

Kako povežem svojo Petrol klub plačilno kartico z mBills mobilno denarnico?

Če si uporabnik Petrol klub plačilne kartice, lahko slednjo v mBills označiš kot privzeti vir plačevanja na Petrolovih prodajnih mestih po Sloveniji na naslednji način:

  • Vstopiš v aplikacijo mBills
  • Izbereš puščico levo ali desno na domačem zaslonu
  • Izbereš Petrol klub plačilna kartica
  • Poskeniraš črtno kodo svoje Petrol klub plačilne kartice ali jo ročno vpišeš
  • Prebereš in potrdiš soglasje za povezavo mBills s Petrol klub plačilno kartico

Tvoja Petrol klub kartica je avtomatsko označena kot privzeti način plačevanja na Petrolu.

Splošno o mBills denarnici

Kako nastavim plačevanje s črtno kodo brez vstopa v aplikacijo (na zaslonu s pripomočki, ang. widget)?

Najprej omogoči plačevanje s črtno kodo brez vstopa v mBills. To storiš na naslednji način:

  1. Odpri mBills in izberi možnost »Nastavitve«.
  2. Pomakni zdrsnik nastavitve »Plačila s črtno kodo brez vstopa v aplikacijo« v desno, da omogočiš plačila s črtno kodo brez vstopa v aplikacijo.

Po želji lahko nastaviš tudi vrednost črtne kode. To pomeni, da je lahko vsota vseh plačil, ki jih boš opravil s to kodo, enaka nastavljeni vrednosti. Ob vsakem vstopu v aplikacijo se koda osveži, kar pomeni, da lahko spet plačuješ do nastavljene vrednosti.

V nastavitvah telefona nato vzpostavi bližnjico do mBills aplikacije oziroma mBills pripomoček (ang. widget), če le-tega še nisi opravil. Več o tej nastavitvi si lahko prebereš v vprašanju »Kako lahko uporabim mBills brez vstopa v aplikacijo?«

Kako lahko uporabim mBills brez neposrednega vstopa v aplikacijo?

V nastavitvah telefona lahko vzpostaviš bližnjico do mBills aplikacije oziroma mBills pripomoček (ang. widget). Ta omogoča prikaz vstopnice za dogodek in opravljanje plačil, vplačil ter izplačil tudi brez neposrednega vstopa v aplikacijo. Seveda so plačila brez vstopa v aplikacijo omogočena samo do vsote, ki jo sam določiš v nastavitvah aplikacije mBills in sistemsko omejena na največ 50,00 EUR.

Bližnjico do mBills oziroma podaljšek mBills aplikacije (ang. widget) si lahko na izpostavljeni zaslon telefona nastaviš ne glede na to, ali si Android ali iOS uporabnik. To storiš v štirih preprostih korakih.

Android uporabniki

  1. Pritisni in zadrži domači zaslon.
  2. Izberi možnost »Pripomočki«.
  3. Poišči aplikacijo mBills.si in jo izberi.
  4. Bližnjico premakni na želeno mesto.

iOS uporabniki

  1. Odpri zaslon s pripomočki (ang. Widgets) (z domačega zaslona s prstom podrsaj v desno).
  2. Izberi »urejanje« (ang. Edit).
  3. Poišči aplikacijo mBills.si in jo izberi (+).
  4. Potrdi svojo izbiro (ang. Done).

Bližnjico do mBills denarnice zdaj najdeš na zaslonu s pripomočki. Z dotikom na »Pokaži več« (ang. Show more) oziroma »Pokaži manj« (ang. Show less) lahko izbiraš način prikaza bližnjic do različnih funkcionalnosti mBills. V nastavitvah znotraj svoje mBills aplikacije lahko omogočiš tudi plačevanje s črtno kodo brez vstopa v aplikacijo. Če te zanima, kako to storiš, poglej odgovor na vprašanje »Kako nastavim plačevanje s črtno kodo brez vstopa v aplikacijo (na zaslonu s pripomočki, ang. widget)?«

Kako napolnim mBills mobilno denarnico s kreditno kartico?

Polnitev s kreditno ali plačilno kartico je zelo uporabna, kajti sredstva ti bodo po polnitvi nemudoma na razpolago na mBills mobilni denarnici. Polnitev lahko izvedeš v nekaj preprostih korakih:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi »POLNI S KREDITNO KARTICO«.
  3. Izberi želeno kartico s seznama ali dodaj novo kartico.
  4. Vpiši znesek polnitve.
  5. Izberi »POTRDI«.

Ta način polnjenja je na voljo le polno avtenticiranim uporabnikom mBills. Kako nadgraditi profil in postati polni uporabnik, si lahko prebereš tule, katere prednosti ti to prinaša pa tule.

Kdaj je plačilo izvedeno?

Dragi uporabniki, odgovor na to vprašanje je še en razlog več, da čimprej pričnete z uporabo mobilne denarnice mBills.

Nakazila drugim uporabnikom, plačila blagajniških računov, spletna plačila ter plačila s QR kodami so izvedena takoj, v realnem času!

Plačila e-računov pa so prav tako opravljena takoj oziroma najkasneje naslednji delovni dan, če je bil račun potrjen po 15. uri. Seveda to velja v primeru, da je v tvoji mobilni denarnici dovolj sredstev. Se ti je pripetilo, da v mobilni denarnici nimaš dovolj sredstev za plačilo računa? Brez panike. Tvoje plačilo e-računa bo v tem primeru opravljeno po dveh delovnih dneh od potrditve plačila, račun pa boš poravnal s svojega bančnega računa.

Kako namestim mBills?

Namestitev aplikacije mBills je brezplačna. Izvedeš jo lahko v le nekaj preprostih korakih.

Uporabniki Android OS mBills prevzamete v Trgovini Google Play.

Uporabnik iOS mBills prevzamete v App Store.

Kdaj lahko začnem uporabljati aplikacijo?

mBills je na voljo vsem! Bančni račun imaš lahko odprt pri katerikoli banki, naročniško razmerje pa sklenjeno pri kateremkoli slovenskem mobilnem operaterju. Aplikacijo si lahko preneš iz Trgovine Play ali App Store kadarkoli in kjerkoli! Kaj sploh še čakaš?

Po prenosu aplikacije le vpišeš nekaj svojih podatkov in že si uporabnik mBills! Plačevati pa lahko začneš takoj, ko si napolniš mobilno denarnico. Polnitev lahko izvedeš z vplačilom gotovine na prodajnih mestih Petrola, z nakazilom ali trajnikom iz tvoje banke, denar pa ti lahko nakaže tudi prijatelj, ki je že uporabnik mBills ali si ga preneseš kar iz svoje kreditne kartice.

Ob registraciji v mBills avtomatsko postaneš osnovni uporabnik, kar s seboj prinaša določene omejitve. Svoj profil lahko kadarkoli nadgradiš, kar ti mogoča dostop do vsega, kar ponuja mBills. Kaj vse ti omogoča poleg plačevanja mesečnih in blagajniških računov, nakazovanja denarja prijateljem, spletnih plačil, plačil s slikanjem MBILLS QR kode ter plačil v trgovinah, lahko prebereš tukaj.

Na katerih pametnih telefonih lahko uporabljam aplikacijo mBills?

mBills je mogoče uporabljati na veliki večini mobilnih telefonov, ki so danes v uporabi. Aplikacijo mBills lahko uporabljaš, če imaš pametni telefon z operacijskim sistemom Android 6.0 ali več oziroma iOS 10.0 ali več.

Če imaš Windows operacijski sistem, si lahko o tem prebereš tukaj.

Kaj mi omogoča mobilna denarnica?

Ti pri bogatem naboru možnosti in funkcionalnosti še ni uspelo odkriti vseh prednosti, ki jih ponuja mBills? mBills temelji na mobilni denarnici, s katero nadomeščamo vsem znano denarnico za gotovino. Tako kot je bilo do sedaj mogoče karkoli kupiti z gotovino, je z mBills mogoče karkoli kupiti z elektronskim denarjem. Uporabnikom mBills omogoča plačevanje blagajniških računov, mesečnih položnic, nakupovanje na spletu, nakazovanje denarja prijateljem, naročanje in plačevanje blaga kar s slikanjem QR oznake izdelka, plačevanje na avtomatih. In vse to z mobilnim telefonom 24/7/365 v realnem času: hitro, varno, enostavno, ugodno. mBills platforma deluje samostojno, uporabljaš pa jo lahko ne glede na to, pri kateri banki imaš odprt bančni račun ali pri katerem telekomunikacijskem operaterju imaš sklenjeno naročniško razmerje. Več o tem, kako lahko napolniš svojo mobilno denarnico, izveš tukaj.

Kakšna je razlika med mBills osnovnim in mbills polnim uporabnikom?

Ob registraciji v mBills avtomatsko postaneš osnovni uporabnik, kar s seboj prinaša določene omejitve. Svoj profil lahko kadarkoli nadgradiš, kar ti omogoča dostop do vsega, kar ponuja mBills. Poleg plačevanja mesečnih in blagajniških računov, nakazovanja denarja prijateljem, spletnih plačil, plačil s slikanjem MBILLS QR kode ter plačil v trgovinah, ti nadgradnja omogoča še prijavo na prejem e-računov izdajateljev, polnjenje z bančnega računa, polnjenje mBills denarnice s plačilnimi/kreditnimi karticami ter izplačila gotovine. Osnovni uporabniki mBills lahko mesečno izvedejo transakcije v skupni vrednosti največ 250 EUR, stanje na mobilni denarnici pa ne sme preseči 500 EUR.

Kako nadgradim svoj mBills profil?

Ob registraciji v mBills avtomatsko postaneš osnovni uporabnik, kar s seboj prinaša določene omejitve. Svoj profil lahko kadarkoli nadgradiš, kar ti omogoči dostop do vsega, kar ponuja mBills. Poleg plačevanja mesečnih in blagajniških računov, nakazovanja denarja prijateljem, spletnih plačil, plačil s slikanjem MBILLS QR kode ter plačil v trgovinah, ti nadgradnja omogoča še prijavo na prejem e-računov izdajateljev ter polnjenje z bančnega računa. Svoj profil lahko iz osnovnega v polnega nadgradiš kadarkoli, potrebnih je le nekaj dotikov zaslona.

  1. Izberi možnost “Nastavitve”,
  2. izberi »Moj profil«,
  3. izpolni polja,
  4. izberi »Nadgradi«,
  5. potrdi soglasje za povezavo z bančnim računom, v kolikor le-tega želiš povezati z mBills (neobvezno) in
  6. izberi način osebne identifikacije.

Zadnji korak, pri katerem nimaš praktično nobenega dela, je osebna identifikacija. Varnost je in vedno bo najpomembnejša komponenta poslovanja MBILLS. V izogib zlorabam preverimo, da si res ti želel povezati mobilno denarnico s svojim bančnim računom. Za dokončanje nadgradnje lahko uporabiš tudi digitalni certifikat ali pa se osebno oglasiš na kateremkoli prodajnem mestu Petrola po Sloveniji. Vzelo ti bo le toliko časa, da pokažeš svoj osebni dokument.

Več o nadgradnji profila, lahko prebereš tukaj.

Kje lahko plačujem blagajniške račune?

V MBILLS sistem je vključenih že več kot 1000 lokacij, ki si jih lahko ogledaš tukaj ali v svoji mobilni aplikaciji (izberi “Nastavitve” in nato možnost »zemljevid«). Vsak dan se priključujejo nove lokacije, je med njimi že tvoja najljubša?

Kako povežem kartico zvestobe z mBills?

Mobilno denarnico mBills lahko s sistemom zvestobe povežeš na dva načina:

  1. Ob prvem nakupu z mBills v trgovinah, ki imajo svoj sistem zvestobe, pokaži kartico zvestobe. Tvoja mobilna denarnica mBills ter kartica zvestobe se bosta po tvoji potrditvi avtomatsko povezali in ob naslednjih nakupih ti kartice zvestobe ne bo več potrebno imeti s seboj. Kljub temu se ob nakupu avtomatsko upoštevajo ugodnosti, ki jih imaš v sistemu zvestobe, enako pa velja tudi za zbiranje točk.
  2. Kartico zvestobe lahko v aplikacijo mBills dodaš tudi sam. To storiš z naslednjimi koraki:
  • V zavihku kartice izberi Kartice zvestobe.
  • Izberi »DODAJ«
  • Izberi želeno kartico in potrdi svojo izbiro.
  • Slikaj črtno kodo na kartici ali ročno vnesi kodo kartice.

Kartica zvestobe bo tako povezana z mBills in vidna na seznamu vseh kartic.

Kako najhitreje plačam zneske do 15 eur?

Plačila do 15 eur lahko izvedeš kar brez vnosa PIN kode. To omogočiš v naslednjih korakih:

  1. Izberi možnost »NASTAVITVE«.
  2. Premakni drsnik nastavitve “Plačila do 15 EUR brez vpisa PINa” v desno.

Od sedaj naprej lahko na zaslonu za vnos PIN kode enostavno izbereš ikono 

, izbereš »PLAČAJ« ter potrdiš plačilo.

Cenik uporabe mBills

Kakšni so stroški uporabe mBills?

Dokazano je cena ena izmed velikih prednosti mBills – plačevanje položnic in e-računov, nakazovanje denarja prijateljem, plačila blagajniških računov, spletna plačila, plačila s slikanje MBILLS QR kode ter plačila v trgovinah so povsem brez provizije. Podroben cenik si lahko ogledaš tukaj.

Koliko stane plačilo e-računa?

Plačilo e-računa iz mobilne denarnice je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane plačilo blagajniškega računa?

Plačilo blagajniškega računa je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane nakazilo prijatelju?

Nakazilo prijatelju je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane spletno plačilo?

Spletno plačilo je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Koliko stane plačilo s slikanjem mBills QR kode?

Plačilo s slikanjem QR kode je brezplačno. Celoten cenik si lahko ogledaš tukaj, vse lokacije, kjer lahko plačuješ s mBills pa tukaj.

Kartica mBills Mastercard®

Kaj so offline kartične transakcije?

Offline kartične transakcije so transakcije brez povezave z internetom. Tak tip transakcij je v uporabi na letalih, pogost pa je tudi pri plačilu italijanskih avtocest. Ta sistem omogoča, da uporabnik opravi plačilo, informacije o opravljeni transakciji pa se prevzamejo šele konec dneva ali v roku nekaj ur, nato pa se pošljejo kartičnemu procesorju. Obvestilo o uspešno opravljenem nakupu mBills s strani procesorja običajno prejme šele čez nekaj dni in takrat s potisnim obvestilom obvesti tudi uporabnika.

Obvestilo o uspešno opravljenem nakupu s kartico mBills Mastercard sem v mBills aplikacijo prejel z večdnevnim zamikom. Zakaj?

Najverjetneje je šlo v tvojem primeru za tako imenovano »offline kartično transakcijo«. Offline kartične transakcije so transakcije brez povezave z internetom. Tak tip transakcij je v uporabi na letalih, pogost pa je tudi pri plačilu italijanskih avtocest. Ta sistem omogoča, da uporabnik opravi plačilo, informacije o opravljeni transakciji pa se prevzamejo šele konec dneva ali v roku nekaj ur, nato pa se pošljejo kartičnemu procesorju. Obvestilo o uspešno opravljenem nakupu mBills s strani procesorja običajno prejme šele čez nekaj dni in takrat s potisnim obvestilom obvesti tudi uporabnika.

Ali imam lahko dve ali več mBills Mastercard kartic?

Zaenkrat ima lahko vsak polnoletni osebno preverjeni uporabnik mBills zgolj eno mBills Mastercard kartico.

Izgubil sem svojo mBills Mastercard kartico. Kaj naj storim?

Svetujemo, da svojo kartico nemudoma blokiraš direktno v aplikaciji mBills. To storiš v treh korakih:

  1. vstopi v mBills aplikacijo
  2. izberi »Kartice«
  3. izberi možnost »Blokiraj kartico« in potrdi blokado

V primerih izgube ali kraje kartice smo ti v MBILLS na voljo 24 ur dnevno na telefonski številki 01 200 33 34.

V kolikor svoje kartice ne najdeš ali pa je resnično ukradena, lahko poleg blokade na tvojo željo uredimo tudi naročilo nove kartice mBills Mastercard.

Koliko stane naročilo mBills Mastercard kartice?

Naročilo mBills Mastercard kartice je brezplačno. Cenik uporabe mBills Mastercard kartice pa lahko preveriš tudi na naslednji povezavi: https://www.mbills.si/pogoji-in-cenik/

Kakšna je višina provizije za plačilo z mBills Mastercard kartico izven držav EU ter provizija za dvig gotovine izven držav EU?

Dvig gotovine na bankomatu znotraj EU se obračuna 0,50 €, v primeru dviga ali plačila na POS terminalu izven EU pa 1,5 % od zneska, minimalno 2 €.
Cenik uporabe mBills Mastercard kartice lahko preverite tudi na naslednji povezavi: https://www.mbills.si/pogoji-in-cenik/

Pri plačevanju izven EU moraš predhodno vklopiti možnost »Plačila izven EU« v mBills aplikaciji. Po opravljenem plačilu pa priporočamo, da možnost »Plačila izven EU« ponovno izklopiš v izogib zlorabam.

Kako je z uporabo mBills Mastercard kartice v tujini, izven Evropske unije?

mBills Mastercard kartico lahko uporabljaš povsod, kjer sprejemajo plačila z debetno Mastercard kartico, po celem svetu. Pri plačevanju izven EU moraš predhodno vklopiti možnost »Plačila izven EU« v mBills aplikaciji. To storiš v treh korakih:

  1. vstopi v mBills aplikacijo
  2. izberi »Kartice«
  3. vklopi možnost »Plačila izven EU«

Priporočamo, da po opravljenem plačilu možnost »Plačila izven EU« ponovno izklopiš v izogib zlorabam.

Z mBills Mastercard kartico sem poskusil opraviti plačilo pri ponudniku iger na srečo (Loterija, bet365, ipd.). Zakaj je bil nakup zavrnjen?

Kartice mBills Mastercard ni dovoljeno uporabljati za igre na srečo, zabavo za odrasle ali za navidezne gotovinske transakcije. Primeri trgovcev, pri katerih plačila niso dovoljena so recimo ponudniki iger na srečo, trgovci s kriptovalutami ter ponudniki denarnic za kriptovalute in “e-wallet” aplikacij (npr. Skrill). Vse omejitve uporabe mBills Mastercard kartice, vključno z dnevnimi ter mesečnimi limiti nakupov, so zapisane v splošnih pogojih uporabe Mastercard kartice, ki so na voljo na povezavi https://www.mbills.si/uploads/splosni-pogoji-mastercard.pdf

Nakup z mBills Mastercard kartico je bil zavrnjen. Zakaj?

Možnosti za zavrnitev nakupa so številne. Morda prihaja do težav na trgovčevi strani, morda si presegel univerzalno dnevno/mesečno omejitev dovoljenih nakupov z Mastercard kartico, imaš na mBills prenizko stanje dobroimetja za plačilo računa ali pa imaš v mBills na svoji kartici nastavljene prenizke limite, ki ne omogočajo dotičnega plačila. Slednje lahko preveriš in tudi nemudoma spremeniš znotraj mBills v zavihku »Kartice«.

Morda pa poskušaš opraviti nakup, ki z mBills Mastercard kartico ni dovoljen. Kartice namreč ni dovoljeno uporabljati za igre na srečo, zabavo za odrasle ali za navidezne gotovinske transakcije. Primeri trgovcev, pri katerih plačila niso dovoljena so recimo ponudniki iger na srečo, trgovci s kriptovalutami ter ponudniki denarnic za kriptovalute in “e-wallet” aplikacij (npr. Skrill). Vse omejitve uporabe mBills Mastercard kartice, vključno z dnevnimi ter mesečnimi limiti nakupov, so zapisane v splošnih pogojih uporabe Mastercard kartice, ki so na voljo na povezavi https://www.mbills.si/uploads/splosni-pogoji-mastercard.pdf

V vsakem primeru pa je potrebno pred prvim plačilom AKTIVIRATI kartico v mBills aplikaciji. To storiš tako, da z nje prepišeš zadnje štiri številke. Pred prvim brezstičnim plačilom na prodajnem mestu pa je potrebno opraviti tudi eno plačilo z VSTAVITVIJO kartice v POS terminal in vpisom PIN kode.

Poskusil sem opraviti brezstično plačilo na prodajnem mestu, vendar je bilo to zavrnjeno.

Si predhodno že aktiviral svojo kartico v mBills aplikaciji IN opravil eno plačilo z VSTAVITVIJO kartice v POS terminal in vpisom PIN kode? To je predpogoj za aktivacijo brezstičnih plačil, saj se ob vstavitvi kartice v POS terminal aktivira NFC čip, ki omogoča brezstično nakupovanje.

Možnosti za zavrnitev nakupa so seveda tudi številne druge. Morda prihaja do težav na trgovčevi strani, morda si presegel dnevno/mesečno omejitev dovoljenih nakupov z Mastercard kartico, imaš na mBills prenizko stanje dobroimetja za plačilo računa ali pa imaš v mBills na svoji kartici nastavljene prenizke limite, ki ne omogočajo dotičnega plačila. Slednje lahko preveriš in tudi nemudoma spremeniš znotraj mBills v zavihku »Kartice«.

Morda pa poskušaš opraviti nakup, ki z mBills Mastercard kartico ni dovoljen. Kartice namreč ni dovoljeno uporabljati za igre na srečo, zabavo za odrasle ali za navidezne gotovinske transakcije. Primeri trgovcev, pri katerih plačila niso dovoljena so recimo ponudniki iger na srečo, trgovci s kriptovalutami ter ponudniki denarnic za kriptovalute in “e-wallet” aplikacij (npr. Skrill). Vse omejitve uporabe mBills Mastercard kartice, vključno z dnevnimi ter mesečnimi limiti nakupov, so zapisane v splošnih pogojih uporabe Mastercard kartice, ki so na voljo na povezavi https://www.mbills.si/uploads/splosni-pogoji-mastercard.pdf

Od naročila mBills Mastercard kartice je minilo že več kot 10 dni, vendar kartice še vedno nisem prejel. Kaj lahko storim?

Najprej preveri ali je bilo tvoje naročilo kartice uspešno. In sicer, to storiš direktno v aplikaciji, v zavihku »Kartice«. V kolikor si kartico že naročil, bo na zaslonu prikazana možnost aktivacije kartice. Če je bilo naročilo kartice izvedeno že pred več kot 10 dnevi, a kartice nisi prejel, pa se obrni na info@mbills.si ali nas kontaktiraj s klicem na telefonsko številko 01 200 33 36.

Če kartice še nisi naročil v mBills aplikaciji, boš imel v zavihku »Kartice« prikazano možnost naročila kartice. Izberi jo in naroči svojo kartico.

Ali lahko naročim mBills Mastercard kartico za podjetje?

Mobilna aplikacija mBills ter Mastercard kartica sta zaenkrat na voljo zgolj za fizične osebe. Podjetja žal ne morejo naročiti mBills Mastercard kartice.

Ali lahko kartico mBills Mastercard naroči mladoletni uporabnik?

Kartico lahko naročijo zgolj uporabniki, ki so že polnoletni. Tako je definirano v splošnih pogojih mBills Mastercard kartice, ki so ti na voljo na spletni strani mBills.si v zavihku »Pogoji in cenik«.

Ali lahko kartico mBills Mastercard prejmem na začasni naslov ali na drug naslov kot ga imam navedenega v mBills?

Prejem kartice mBills Mastercard je možen izključno na stalni naslov bivališča v Republiki Sloveniji. Tako je definirano v splošnih pogojih mBills Mastercard kartice, ki so ti na voljo na spletni strani mBills.si v zavihku »Pogoji in cenik«.

Kako aktiviram svojo mBills Mastercard kartico?

Kartico po prejemu aktiviraš direktno v mBills aplikaciji tako, da z nje prepišeš zadnje štiri številke. Pred prvim brezstičnim nakupom moraš opraviti tudi prvo plačilo na način, da kartico vstaviš v POS terminal in odtipkaš PIN kodo. S tem boš aktiviral NFC čip na svoji Mastercard kartici.

Kako spremenim PIN kodo svoje Mastercard kartice?

Če želiš PIN kodo svoje kartice spremeniti, lahko to storiš na kateremkoli bankomatu. Tudi v aplikaciji se bo podatek o PIN kodi samodejno posodobil.

Kje lahko vidim PIN kodo svoje Mastercard kartice?

PIN koda kartice je razvidna direktno v mBills aplikaciji. Preveriš jo tako, da v zavihku »Kartice« izbereš gumb »PRIKAŽI PIN KARTICE«. Če želiš PIN kodo svoje kartice spremeniti, lahko to storiš na kateremkoli bankomatu. Tudi v aplikaciji se bo podatek o PIN kodi samodejno posodobil.

Kdaj bom prejel svojo mBills Mastercard kartico?

Od naročila do dostave kartice na tvoj stalni naslov bivališča lahko traja do 10 dni. Ali je bilo tvoje naročilo kartice uspešno pa lahko kadarkoli preveriš direktno v aplikaciji, v zavihku »Kartice«. V kolikor si kartico že naročil bo na zaslonu prikazana možnost aktivacije kartice. Slednjo lahko opraviš po prejemu kartice tako, da s kartice prepišeš zadnje štiri številke.

Kako lahko naročim svojo mBills Mastercard kartico?

mBills Mastercard kartico lahko naročijo vsi uporabniki mBills, ki že imajo opravljeno osebno identifikacijo. Kartico naročiš v štirih korakih:

  1. Vstopi v aplikacijo mBills
  2. Izbereš zavihek »Kartice«
  3. Preberi in potrdi splošne pogoje uporabe kartice
  4. Potrdi naročilo kartice

Kartica bo poslana na tvoj stalni naslov po običajni pošti. V nabiralniku te bo pričakala v roku 10 dni po naročilu.

Po prejemu kartice le-to aktiviraš direktno v mBills aplikaciji tako, da s kartice prepišeš zadnje štiri številke.

Zakaj je bil moj nakup s kartico mBills Petrol Mastercard zavrnjen?

Možni razlogi za zavrnitev plačila so naslednji:

  • Nisi aktiviral kartice pred prvo uporabo
  • Na mBills mobilni denarnici nimaš dovolj dobroimetja za plačilo
  • Presegel si omejitve za nakup, ki jih imaš nastavljene v mBills aplikaciji. Te omejitve lahko kadarkoli spremeniš v aplikaciji v zavihku »MBILLS MASTERCARD«
  • Presegel si dnevno/mesečno omejitev števila dovoljenih nakupov z mBills kartico
  • Poskusil si opraviti nakup, ki ni dovoljen. Več informacij o omejitvah uporabe kartice mBills Mastcard ti je na voljo tukaj (link na drugi faq, zapisan spodaj).

Kakšne so omejitve uporabe kartice mBills Mastercard?

Kartico mBills Mastercard je možno uporabljati v večini vsakdanjih situacij, vendar pa ima tudi določene omejitve, ki sta jih določila MBILLS in izdajatelj kartice (Wirecard). Katere so pomembnejše omejitve, lahko izveš spodaj.

Plačevanje iger na srečo s kartico mBills Petrol Mastercard ni dovoljeno zaradi pogostih zlorab na tovrstnih prodajnih mestih. Uporaba kartice prav tako ni dovoljena za zabavo za odrasle ter navidezne gotovinske transakcije. Te omejitve ter ostali pogoji uporabe kartice so ti kadarkoli na voljo v  dokumentu Pogoji uporabe mBills Petrol Mastercard, ki ga lahko najdeš tukaj.

Zate smo pripravili tudi seznam pogosteje obiskanih prodajnih mest, kjer smo do sedaj zaznali, da se nakupa s kartico mBills Mastercard ne da opraviti:

  • Igre na srečo – spletni nakup,
  • Polnjenje Urbane na Urbanomatu (medtem ko Urbano lahko napolniš preko spleta z uporabo kartice),
  • Nakup kriptovalut,
  • Forex trgovanje,
  • Opcijski in terminski posli.

Ali moram imeti za plačila z mBills Mastercard kartico vedno sredstva na mBills računu?

Plačila, ki jih izvajaš s kartico mBills Mastercard se vedno izvedejo iz tvoje mBills mobilne denarnice. To pomeni, da moraš imeti za plačevanje s kartico sredstva na mBills denarnici. V kolikor nimaš dovolj sredstev na svoji mBills denarnici, bo plačilo zavrnjeno.

Plačila s telefonom pa lahko izvajaš tako iz dobroimetja na mBills denarnici kot tudi z bančnega računa, če le-tega povežeš z mBills (ta možnost je trenutno na voljo Sberbank komitentom). Kako to storiš, si lahko prebereš tukaj.

Kako lahko iz svoje mBills mobilne denarnice plačujem s storitvijo Garmin Pay?

Uporabnikom mBills, ki uporabljajo mBills Petrol Mastercard kartico, je na voljo možnost povezave z Garmin Pay. Najprej moraš registrirati podatke o svoji kartici v storitvi Garmin Pay, nato pa lahko plačila na prodajnih mestih namesto s plastično kartico opravljaš kar z Garmin napravo. Plačila z Garmin napravo izvajaš brezstično, na naslednji način:

  1. Na Garmin napravi izbereš možnost Garmin Pay Wallet.
  2. Na Garmin napravi vpišeš PIN za dostop do svojega Garmin Pay Walleta. Opomba: PIN je potrebno vpisati vsakih 24h, če v vmesnem času nisi prenehal nositi naprave (npr. Garmin ure). Če uro v vmesnem času snameš, boš moral naslednjič v vsakem primeru vpisati PIN.
  3. Garmin napravo prisloniš na brezstični POS terminal.

Med plačevanjem mora biti ura aktivna (zaslon prižgan).

Soočil sem se s težavo pri plačevanju s storitvijo Garmin Pay. Kaj lahko storim?

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay.

V primeru, da imaš v Garmin denarnico v aplikaciji Garmin Connect že dodano mBills Petrol Mastercard kartico in si se soočil s težavami pri plačevanju z uporabo storitve Garmin pay, priporočamo, da izbrišeš svojo Garmin denarnico v Garmin Connect aplikaciji (možnost “Reset wallet”) ter zatem ponovno dodaš svojo kartico. Pri tem upoštevaj naslednja priporočila:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu

Nato ponovno poveži mBills Petrol Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay in poskusi opraviti plačilo s svojo Garmin napravo.

Soočil sem se s težavo pri povezovanju mBills Petrol Mastercard kartice s storitvijo Garmin Pay. Kaj lahko storim?

Žal nam je, da si se soočil s težavo. Da boš lahko to kar najhitreje razrešil, smo zate pripravili popis pomembnejših dejavnikov, ki lahko vplivajo na uspešno povezovanje ter plačevanje s storitvijo Garmin Pay.

V primeru, da si naletel na težave pri dodajanju mBills Petrol Mastercard kartice v Garmin Connect denarnico, sledi naslednjim priporočilom:

  1. Ponovno zaženi mobilni telefon in svojo napravo Garmin, oziroma ju izklopi in ponovno vklopi
  2. Na svoji mobilni napravi omogoči lokacijo (vklopi lokacijske storitve)
  3. Aplikaciji Garmin Connect na svojem telefonu vklopi dovoljenje za uporabo/dostop do lokacijskih storitev
  4. Vklopi mobilne podatke na svojem telefonu in izključi Wi-Fi

Nato poskusi ponovno povezati mBills Petrol Mastercard kartico s storitvijo Garmin Pay.

V primeru, da se pri ponovnem dodajanju težava zopet pojavi, te prosimo, da nam na naslov info@mbills.si posreduješ zaslonsko sliko ter opis težave.

Plačevanje mesečnih računov

Prejel sem e-račun, s katerim se ne strinjam. Kaj naj storim?

»Pa to je višek!« si verjetno rečeš tudi ti, kadar prejmeš previsok račun. Popolnoma razumljivo je, da računa, s katerim se ne strinjaš, ne želiš plačati. V tem primeru lahko narediš naslednje:

  1. Izberi zavihek »Transakcije«.
  2. Izberi mapo “Čakajoče transakcije”.
  3. Izberi želeni račun.
  4. Izberi možnost »NE PLAČAJ«.
  5. Potrdi svojo izbiro.

Iz zavihka »Arhiv neplačanih računov« lahko račun kadarkoli plačaš.

Poleg si lahko zabeležiš opombo in v njej navedeš razlog za neplačilo za lastno evidenco. Če želiš zadevo razčistiti z izdajateljem računa, pa boš ob imenu izdajatelja v podrobnostih računa našel ikono za informacije. Ob pritisku nanjo se ti bodo izpisali kontaktni podatki izdajatelja, na katerega se lahko obrneš za reklamacijo računa. Upamo, da ti uspe zagato ugodno rešiti.

Kje dobim potrdilo o plačilu?

Vsakomur se zgodi, da kdaj potrebuje dokazilo o plačanem računu. Na srečo je z mBills poleg plačila računa najenostavnejše tudi pridobivanje potrdila o plačilu. Do potrdila lahko dostopaš tako:

  1. Izberi zavihek »TRANSAKCIJE«.
  2. Izberi želeni račun.
  3. Izberi možnost »POŠLJI POTRDILO«.

Na svoj e-naslov boš nemudoma prejel digitalno podpisano potrdilo o plačanem računu. Problem rešen!

Ali lahko plačam račun, ki sem ga označil s funkcijo ne plačaj?

Seveda, tak račun najdeš v zavihku »Arhiv neplačanih računov«. Koraki so popolnoma enostavni:

  1. Izberi zavihek »Transakcije«.
  2. Izberi zavihek »Čakajoče«.
  3. Izberi želeni račun iz Arhiva neplačanih računov spodaj.
  4. Izberi možnost »PLAČAJ«.
  5. Potrdi plačilo.

Kako “slikam in plačam” račun?

Si ta mesec že prejel položnice, pa bi jih kljub temu raje plačal s mBills? Morda katero od podjetij, katerega račune prejemaš, še ni vključeno v MBILLS sistem (kljub temu, da je vključenih že več kot 320 podjetij!)?

  1. Izberi modri gumb za plačevanje na domačem zaslonu (ikona EUR)
  2. izberi »SLIKAJ IN PLAČAJ-QR«.
  3. Usmeri telefon na levi del del položnice ali na QR kodo, ki se nahaja na UPN obrazcu.
  4. Preveri podatke.
  5. Izberi »PLAČAJ«.
  6. Potrdi plačilo.

Zakaj na svoj e-poštni naslov nisem prejel potrdila o plačilu?

Si si neposredno iz aplikacije poslal potrdilo o plačilu na svoj e-poštni naslov, a ga med prejetimi sporočili nikakor ne najdeš? Brez skrbi! Poglej še v mapo Nezaželena pošta (Junk e-mail), saj sistem včasih prestavi sporočila neznanega pošiljatelja med Nezaželeno e-pošto.

Kako se prijavim na prejemanje e-računov izdajatelja?

Tudi ti želiš spadati med tiste, ki račune prejemamo direktno na mobilni telefon in jih plačujemo z le nekaj dotiki zaslona? Potem je zate najboljša izbira prav prijava na prejemanje e-računov številnih podjetij v mBills. Prijavo lahko izvedeš hitreje kot lahko rečeš keks. In ob tem ti ponujamo dve možnosti:

  1. Izberi zavihek »Nastavitve«.
  2. Izberi ikono »Prijave na e-račune« in možnost »DODAJ E-RAČUN«.
  3. Izberi podjetje.
  4. Vnesi ustrezne podatke.
  5. Izberi »Dodaj«.

ALI

  1. Plačaj mesečno položnico s funkcijo »SLIKAJ IN PLAČAJ«.
  2. Če je podjetje eno od tistih, ki pošiljajo e-račune neposredno v mBills, ti bo aplikacija samodejno ponudila možnost prijave na e-račun.
  3. Potrdi prijavo.

Kaj pomeni rok plačila?

Življenje ponuja veliko rokov, med njimi so tudi roki plačil. Prav slednje je mogoče v aplikaciji mBills nastaviti sebi po meri. Ker je zamujanje rokov stresno in neprijetno, aplikacija mBills poskrbi, da se ti to ne bo nikoli več zgodilo. Nastavljeni datum plačila vpliva na samodejno opozarjanje v aplikaciji, kdaj je potrebno plačati račun. Tri dni pred rokom za plačilo in na dan roka plačila prejmeš obvestilo, da je račun potrebno plačati. Plačilo se brez tvoje potrditve ne izvede samodejno, kar ti omogoča nadzor nad plačili. Zakaj je priporočljivo vključiti prejemanje obvestil, izveš tukaj.

Kako spremenim rok plačila?

Le komu se še ni zgodilo, da bi si želel sam izbrati dan za plačilo računa? To je mogoče v mBills narediti za račune, ki ste jih slikali ali ročno vnesli, takole:

  1. Izberi zavihek »Transakcije«.
  2. Izberi zavihek”Čakajoče”.
  3. Izberi želeni račun.
  4. Izberi »POPRAVI«.
  5. V polje »ROK PLAČILA« s pomočjo izbire na koledarju vnesi želeni datum.

POMEMBNO: nastavljeni datum plačila vpliva na samodejno opozarjanje v aplikaciji, kdaj je potrebno plačati račun. Aplikacija mBills ti bo avtomatsko poslala obvestilo 3 delovne dni pred rokom in tudi na dan roka plačila, če računa do takrat še ne boš plačal. Nastavljen rok plačila te zgolj obvesti – plačilo se brez potrditve ne izvede samodejno. Kako in zakaj je dobro, da vključiš potisna sporočila, izveš tukaj.

Ali lahko račune brišem?

Slikane in ročno vnesene račune, ki jih še nisi plačal, lahko kadarkoli izbrišeš kot je opisano spodaj:

  1. Izberi zavihek »Transakcije«.
  2. Izberi “Čakajoče”.
  3. Izberi želeni račun.
  4. Izberi možnost »BRIŠI«.
  5. Potrdi izbris računa.

Plačanih računov, ki jih najdeš v zavihku »Transakcije«, ne moreš izbrisati, saj so le-ti dokaz, da si transakcijo res izvedel. Prav tako ni možno brisanje prejetih e-računov (oziroma mesečnih položnic). Lahko pa zavrneš plačilo e-računa, s katerim se ne strinjaš in ga s tem premakneš v zavihek »Arhiv neplačanih računov«. Kako to storiš, izveš tukaj.

Ali lahko že plačan račun uporabim kot predlogo za novega?

Marsikomu od nas se dogaja, da vsak mesec znova plačuje račun s popolnoma enakimi podatki. Za take primere lahko v aplikaciji mBills podvojiš katerikoli slikan ali ročno vnesen račun:

  1. Izberi zavihek »Transakcije«.
  2. Izberi račun, plačan s funkcijo »Slikaj in plačaj« ali »Ročni vnos«.
  3. Izberi »Podvoji«.

V mBills nisem prejel e-računa podjetja, na katerega sem se prijavil. Kaj lahko storim?

Če je od tvoje prijave na prejem e-računa minilo manj kot mesec dni, priporočamo, da s povpraševanjem počakaš do naslednjega obračunskega obdobja. Nekatera podjetja namreč potrebujejo nekoliko dlje za obravnavo prijav uporabnikov na e-račune ter pričetek njihovega posredovanja.

Če e-računa v mBills še vedno ne dobiš, ti predlagamo, da se obrneš na podjetje, katerega e-račun želiš prejeti. mBills je namreč zgolj posrednik in nima neposrednega vpliva na prijavo ter pošiljanje e-računov.

Plačila na prodajnih mestih

Kako plačam blagajniški račun?

Blagajniški račun lahko plačaš na dva načina.

Prvi način: Slikaj in plačaj

  • Izberi modri gumb za plačevanje na domačem zaslonu (ikona EUR).
  • Izberi možnost »Slikaj in plačaj-QR«.
  • Slikaj QR kodo na spodnjem delu računa ali QR kodo na posebnem lističu/zaslonu.
  • Izberi »plačaj«.

Drugi način: hitro plačilo

  • Izberi modri gumb za plačevanje na domačem zaslonu (ikona EUR).
  • Izberi možnost »Plačaj s črtno kodo«
  • Pokaži osebju na blagajni bar kodo, ki se prikaže na zaslonu.

Nemudoma prejmeš potisno sporočilo, da je bilo plačilo uspešno izvedeno, poleg tega pa imaš v arhivu transakcij na voljo celoten račun, na katerem lahko vidiš tudi plačane izdelke.

Kako z mBills plačam na spletu?

V koraku izbire načina plačila se odloči za mBills. Plačilo je možno ne glede na to, ali uporabljaš mobilno napravo ali računalnik; v obeh primerih gre le za nekaj dotikov zaslona… Izberi »PLAČAJ« in potrdi plačilo.

Kako plačam s slikanjem mBills QR kode?

Zagoto si že videl MBILLS QR kodo na plakatu, na družabnih omrežjih ali kje drugje. Ta QR koda ti omogoča naročilo in hkrati tudi plačilo izdelka ali storitve.

  1. Izberi modri gumb za plačevanje na domačem zaslonu (ikona EUR).
  2. Izberi možnost »Slikaj in plačaj-QR«.
  3. Izberi »PLAČAJ«.

Plačila do 15 eur pa lahko opraviš še hitreje – brez vnosa PIN kode. Preverite, kako!

Nakazovanje denarja prijateljem

Kdaj prijatelj dobi denar?

Vsa plačila s mBills so takojšnja – prijatelj denar dobi takoj, ne glede na to, ali je ura tri zjutraj na predbožični večer!

Komu lahko pošljem denar?

Denar lahko pošlješ vsem, ki imajo slovensko telefonsko številko ne glede na to, pri kateri banki imajo odprt bančni račun ali pri katerem mobilnem operaterju imajo sklenjeno naročniško razmerje. Aplikacijo lahko namestijo uporabniki iOS ter Android operacijskega sistema.

Prijatelj še ne uporablja mBills – mu lahko vseeno nakažem denar?

Seveda, saj je mBills na voljo vsem, ki imajo slovensko telefonsko številko ne glede na to, pri kateri banki imajo odprt bančni račun ali pri katerem mobilnem operaterju imajo sklenjeno naročniško razmerje. Prijatelj, ki še nima nameščene aplikacije bo prejel SMS sporočilo s podatkom o pošiljanju denarja in znesku ter povezavo do aplikacije. Ob prvem vstopu v aplikacijo ga bo denar čakal na njegovi mobilni denarnici in mu bo takoj na voljo!

Denar boš lahko prijatelju nakazal le, če si napredni mBills uporabnik, oziroma, če imaš nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila, si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

Kako lahko k uporabi povabim prijatelja?

K uporabi mBills lahko povabiš prav vsakogar – pošlji mu denar kar na njegovo telefonsko številko. Kako? Preberi tukaj. mBills je na voljo vsem, ki imajo slovensko telefonsko številko ne glede na to, pri kateri banki imajo odprt bančni račun ali pri katerem mobilnem operaterju imajo sklenjeno naročniško razmerje.

Denar boš lahko prijatelju nakazal le, če si napredni mBills uporabnik, oziroma, če imaš nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

Kako prijatelju nakažem denar?

Bolj enostavno ne gre – to lahko storiš z le nekaj dotiki zaslona.

  1. Izberi modri gumb za plačevanje na domačem zaslonu (ikona EUR).
  2. Izberi možnost »Nakaži prijatelju«.
  3. Iz imenika izberi prijatelja ali vpiši njegovo telefonsko številko.
  4. Vpiši znesek in po želji tudi namen nakazila.
  5. Izberi »NAKAŽI«.
  6. Potrdi nakazilo.

Telefonske številke prijateljev, ki si jim nazadnje nakazal denar, lahko naslednjič izbereš še hitreje – shranijo se namreč v zavihek »PRILJUBLJENI«. V kolikor je nekdo že uporabnik mBills, bo aplikacija samodejno prepoznala uporabnika tudi, če njegove telefonske številke še nimate shranjene v imeniku.

Denar boš lahko prijatelju nakazal le, če si napredni mBills uporabnik, oziroma, če imaš nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

Kako mi lahko prijatelj nakaže denar?

Prijatelj vam lahko denar nakaže na več načinov.

1. Najpogosteje uporabljen in najbolj priročen način je nakazilo na telefonsko številko. Prijatelj v svoji mBills aplikaciji naredi naslednje:

  • Izbere modri gumb za plačevanje na domačem zaslonu (Ikona EUR)
  • Izbere »Nakaži prijatelju«.
  • Izbere vaše ime iz imenika ali vnese vašo telefonsko številko.
  • Vpiše želeni znesek ter po želji tudi namen.
  • Izbere »Nakaži« in potrdi nakazilo.

Prijatelj ti bo lahko denar nakazal le, če je napredni mBills uporabnik, oziroma, če ima nadgrajen profil. Več o nadgradnji profila, si lahko prebereš tukaj ali tukaj.

2. Če vaš prijatelj še ni uporabnik mBills, vam lahko denar nakaže s pomočjo UPN obrazca, ki ga izpolni na pošti, banki, v spletni banki ali kje drugje. Vi mu le posredujete ustrezne podatke, in sicer tako:

  • Izbereš + ob stanju v svoji mobilni denarnici.
  • Izbereš »Polni z UPN nalogom«.
  • Prikaže se UPN obrazec, izpolnjen z ustreznimi podatki – to posreduješ svojemu prijatelju.

Polnjenje mBills denarnice

Kako napolnim mobilno denarnico z nakazilom s svojega bančnega računa?

Če tudi ti želiš imeti denar na svoji mobilni denarnici čimprej, priporočamo, da jo napolniš z enostavnim nakazilom s svojega bančnega računa (UPN plačilni nalog). UPN nalog lahko izpolniš tako v spletni banki kot tudi na bančnem okencu, na pošti ali kje drugje. Tako preprosto:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi možnost »POLNI Z UPN NALOGOM«.
  3. Podatke, prikazane na zaslonu, vpiši v UPN nalog.

Ta način polnjenja je na voljo tako osnovnim kot tudi polnim uporabnikom mBills. Kaj je razlika med njimi, lahko prebereš tule.

Kako napolnim mBills mobilno denarnico s samodejnim polnjenjem?

Samodejno polnjenje je med uporabniki najbolj priljubljena možnost polnjenja, saj je brezplačna in uporabnikom izredno prijazna. Polnitev izvedeš v nekaj preprostih korakih:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi »SAMODEJNO POLNJENJE«.
  3. Vpiši znesek in dan polnitve.
  4. Izberi »POLNI«.

Ta način polnjenja je na voljo le polnim uporabnikom mBills, ki imajo mobilno denarnico povezano s svojim bančnim računom. Kako nadgraditi profil in postati polni uporabnik, si lahko prebereš tule, katere prednosti ti to prinaša pa tule.

Kako napolnim mBills mobilno denarnico s svojega bančnega računa?

To je med uporabniki najbolj priljubljena možnost polnjenja, saj je uporabnikom izredno prijazna. Polnitev izvedeš v nekaj preprostih korakih:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi »POLNI Z BANČNEGA RAČUNA«.
  3. Vpiši znesek.
  4. Izberi »NAPOLNI«.
  5. Potrdi polnitev.

Ta način polnjenja je na voljo le polnim uporabnikom mBills, ki imajo mobilno denarnico povezano s svojim bančnim računom. Kako nadgraditi profil in postati polni uporabnik, si lahko prebereš tule, katere prednosti ti to prinaša pa tule.

Denar boš z bančnega računa v mBills predvidoma prejel v roku dveh delovnih dni. Če pa imaš mBills povezan z Sberbank računom, boš denar v mBills mobilno denarnico prejel takoj. Kako povežeš mobilno denarnico z Sberbank računom, si lahko prebereš tukaj.

Kako napolnim mobilno denarnico?

Zadovoljni uporabniki ste naš cilj in motivacija pri ustvarjanju aplikacije mBills. S tem v mislih smo za vas podprli različne načine polnjenja mobilne denarnice, med katerimi boš zagotovo našel takega, ki ti ustreza. Na voljo je:

Samodejno polnjenje: to je med uporabniki najbolj priljubljena možnost polnjenja, saj je brezplačna in uporabnikom izredno prijazna. Kako si nastaviš samodejno polnjenje, izveš tukaj.

Polnjenje z bančnega računa: sredstva pridejo z bančnega računa v mobilno denarnico v roku dveh delovnih dni. Kako si nastaviš direktno obremenitev, izveš tukaj.

Polnjenje z UPN nalogom: polnitev preko nakazila z bančnega računa ti toplo priporočamo, če želiš prejeti denar v mobilno denarnico najhitreje. Več o tem načinu polnjenja izveš tukaj.

Vplačilo gotovine v mBills: gotovino predaš osebju na prodajnem mestu, e-denar pa ti je v mBills na voljo v istem trenutku. Kako vplačaš gotovino v mBills, izveš tukaj.

Polnjenje s kreditno/plačilno kartico: v mBills vneseš podatke o kartici ter sprožiš polnitev. Sredstva so ti že naslednji trenutek na razpolago v mBills mobilni denarnici.

Osnovnim uporabnikom so na voljo vplačilo gotovine ter polnjenje z UPN nalogom, polnim uporabnikom pa vse navedene možnosti.

Koliko denarja lahko vplačam v mBills na Petrolovih prodajnih mestih?

Minimalni znesek za izplačilo ali vplačilo določa pooblaščeni trgovec. Ostale veljavne limite vplačevanja in izplačevanja gotovine pa si lahko ogledaš tukaj.

Koliko denarja lahko izplačam iz mBills na Petrolovih prodajnih mestih?

Minimalni znesek za izplačilo ali vplačilo določa pooblaščeni trgovec. Ostale veljavne limite vplačevanja in izplačevanja gotovine pa si lahko ogledaš tukaj.

Kako vplačam gotovino v mBills?

To je eden od najbolj enostavnih načinov polnjenja, poleg tega pa je velika prednost tudi, da imaš denar v mBills na voljo takoj. Denar lahko vplačaš na naslednji način:

  1. Na domačem zaslonu v mBills izbereš modri gumb za plačevanje (ikona EUR).
  2. Izbereš možnost “Plačaj s črtno kodo”.
  3. Telefon približaš čitalcu.
  4. Zaposlenemu predaš gotovino.

Ta način polnjenja je na voljo tako osnovnim kot tudi polnim uporabnikom mBills. Kaj je razlika med njimi, lahko prebereš tule.

Kako izplačam gotovino iz mBills?

To je eden od najbolj enostavnih načinov izplačila, poleg tega pa je velika prednost tudi, da imaš denar na voljo takoj. Denar lahko izplačaš na naslednji način:

  1. Na domačem zaslonu v mBills izbereš modri gumb za plačevanje (ikona EUR).
  2. Izbereš “Plačaj s črtno kodo”.
  3. Telefon približaš čitalcu.
  4. V mBills prejmeš zahtevek za izplačilo gotovine.
  5. Sprejmeš gotovino od zaposlenega.

Kako napolnim mobilno denarnico z UPN nalogom?

Če tudi ti želiš imeti denar na svoji mobilni denarnici čimprej, priporočamo, da jo napolniš z enostavnim nakazilom s svojega bančnega računa (UPN plačilni nalog). UPN nalog lahko izpolniš tako v spletni banki kot tudi na bančnem okencu, na pošti ali kje drugje. Tako preprosto:

  1. Dotakni se trenutnega stanja v denarnici.
  2. Izberi možnost »POLNI Z UPN NALOGOM«.
  3. Podatke, prikazane na zaslonu, vpiši v UPN nalog.

Kako povežem svojo mBills denarnico z Sberbank transakcijskim računom?

To lahko storiš v štirih preprostih korakih:

  1. Izberi možnost »Nastavitve«.
  2. Izberi “Moj profil”.
  3. V polje IBAN vpiši številko svojega Sberbank bančnega računa.
  4. Potrdi soglasje.

Kako nastavim privzeti vir sredstev za plačevanje?

Privzeti vir sredstev za plačevanje je mBills denarnica. Če želiš to spremeniti, naredi naslednje:

  1. Poveži mBills mobilno denarnico s svojim bančnim računom (zaenkrat je ta možnost na voljo Sberbank komitentom).
  2. Na domačem zaslonu v aplikaciji mBills izberi puščico levo ali desno. Prikazali se bodo podatki o tvojem Sberbank računu.
  3. Izberi »POTRDI«.

Vsa plačila z mBills s telefonom bodo zdaj izvedena neposredno s tvojega Sberbank bančnega računa. Za privzeti vir sredstev pa lahko kadarkoli spet izbereš mBills denarnico.

Kateri so možni viri sredstev za plačevanje z mBills?

Plačila z mBills lahko izvajaš iz mobilne denarnice mBills ali pa neposredno s svojega bančnega računa (trenutno je ta možnost na voljo za Sberbank komitente). Imetniki Petrol Klub plačilne kartice lahko za plačevanje na prodajnih mestih Petrola po Sloveniji koristijo tudi kreditni limit na dotični kartici, v kolikor le-to povežejo z mBills. Plačila, ki jih izvajaš s kartico mBills Mastercard se vedno izvedejo iz tvoje mBills mobilne denarnice. To pomeni, da moraš imeti za plačevanje s kartico sredstva na mBills denarnici. Plačila s telefonom pa lahko izvajaš tako iz dobroimetja na mBills denarnici kot tudi z bančnega računa.

V mBills si lahko nastaviš privzeti vir za plačevanje. Več o tem kako to storiš, si lahko prebereš tukaj.

Varnost

Na potrdilu o plačilu se pri podpisu pojavi rumen vprašaj in pripis SIGNATURE NOT VERIFIED.

To pomeni, da nimate prevzetih, nameščenih zadnjih zaupanja vrednih izdajateljev digitalnih potrdil-certifikatov.

Na računalnik si shranite potrdilo o plačilu, ga odprite s programom PDF (ne v internetnem brskalniku) in na njem kliknite na vprašaj (znak ?). S tem se bodo prevzeli, namestili zaupanja vredni izdajatelji digitalnih potrdil-certifikatov in zatem se bo, namesto vprašaja (znaka ?), pojavila zelena kljukica.

Ali je uporaba mBills varna?

Seveda, varnost tvojega denarja in podatkov je v mBills zagotovljena.

Prva kontrolna točka varnosti je že pred vstopom v aplikacijo: za vstop je potrebno vpisati 6-mestno varnostno kodo, ki jo pozna le uporabnik. Če slučajno pride do neprijetne kraje/izgube pametnega telefona, pa nam nesrečni uporabnik to čimprej sporoči. Nemudoma poskrbimo za varnost in preprečenje zlorabe tako, da začasno blokiramo uporabo aplikacije.

Kaj naj storim, če pride do kraje/izgube pametnega telefona ali kartice mBills Petrol Mastercard?

Ojoj, resnično neljub dogodek! Urejanje nepričakovane situacije v mBills ne bi moglo biti bolj preprosto in te bo spravilo v vsaj malce boljšo voljo.

Čimprej blokiraj storitev mBills tako, da pokličeš na telefonsko številko +386 1 200 33 34. Da bomo lahko v najkrajšem možnem času poskrbeli za preprečenje morebitne zlorabe, ob klicu navedi svoje ime, priimek, naslov, številko mobilnega telefona, davčno številko, številko bančnega računa ter vzrok preklica. Poskrbeli bomo, da bo tvoj denar ostal varen. Kartico mBills Petrol Mastercard lahko nemudoma tudi samostojno blokiraš znotraj mBills aplikacije. Toplo priporočamo, da to storiš.

(Priporočamo, da o izgubi ali kraji takoj obvestiš tudi svojega mobilnega operaterja.)

Kako spremenim oziroma ponastavim PIN kodo?

Le komu izmed nas se še ni zgodilo, da je pozabil PIN kodo!? Če ste pozabili PIN ali pa ga želiš spremeniti, je to povsem preprosto! PIN kodo si preprosto ponastaviš tako:

  1. Na vrhu zaslona, kjer je potrebno vtipkati PIN kodo, poišči gumb s puščicama za ponastavitev PIN kode.
  2. Aplikacija te bo vodila skozi postopek ponastavitve.
  3. Kot bi mignil boš zopet lahko plačeval s mBills.

Kako je poskrbljeno za varnost strežnika, kjer so shranjeni vsi podatki?

V ekipi MBILLS smo še posebej pozorni na zagotavljanje najvišje stopnje varnosti. Zato smo se odločili, da mBills uporablja infrastrukturo, ki ustreza najvišjim varnostnim standardom in ki se je razvijala več kot 20 let na področju plačilnih sistemov na mednarodnem tržišču.

Zakaj mBills potrebuje dostop do podatkov v mojem mobilnem telefonu?

mBills brez tvojega privoljenja nima dostopa do nobenih podatkov v mobilniku. Če mBillsu dovoliš dostop do imenika telefonskih stevilk, je to izključno za pomoč tebi, da ti pri pošiljanju denarja prijateljem ni potrebno vpisovati njihovih telefonskih številk. Aplikacija deluje tudi v primeru, da ji ne omogočiš dostopa do teh podatkov, a z določenimi omejitvami (na primer pri nakazilu denarja drugi osebi njene telefonske številke ne bo mogoče izbrati iz imenika, temveč bo potreben ročen vnos le-te). Nobenega od podatkov mBills ne prenaša ali shranjuje izven tvojega telefona, temveč jih vsakokrat znova prebere iz imenika na telefonu. Dostopa do drugih podatkov, kot je elektronska pošta ali računi itd. pa mBills niti ne zahteva, saj jih ne potrebuje. Zato si lahko povsem miren, mBills in celotna naša ekipa je po zakonu in po našem osebnem prepričanju posvečena varovanju tvojih osebnih podatkov.

Pozabil sem varnostno kodo. Kaj lahko storim?

V aplikaciji lahko sam zahtevaš ponastavitev varnostne kode, in sicer tako, da izbereš gumb “Pozabil sem varnostno kodo”. Zatem boš na svoj e-pošni naslov prejel navodila za ponastavitev varnostne kode.

Lahko pa tudi sam kontaktiraš pomoč uporabnikom na 01 200 33 36 ali preko info@mbills.si in prosiš za pomoč.

Drugo

Na potrdilu o plačilu se pri podpisu pojavi rumen vprašaj in pripis SIGNATURE NOT VERIFIED.

To pomeni, da nimate prevzetih, nameščenih zadnjih zaupanja vrednih izdajateljev digitalnih potrdil-certifikatov.

Na računalnik si shranite potrdilo o plačilu, ga odprite s programom PDF (ne v internetnem brskalniku) in na njem kliknite na vprašaj (znak ?). S tem se bodo prevzeli, namestili zaupanja vredni izdajatelji digitalnih potrdil-certifikatov in zatem se bo, namesto vprašaja (znaka ?), pojavila zelena kljukica.

Zakaj nisem prejel aktivacijske kode?

Najprej preveri, da imaš na telefonu izbran ustrezen časovni pas ter da imaš nastavljeno avtomatsko uro (in ne ročno izbrane). Po preverbi in nastavitvi samodejnega časovnega pasu ter ure izberi gumb “ponovno pošlji aktivacijsko kodo” v mBills aplikaciji. Novo kodo boš prejel preko SMS sporočila.

Kako vključim potisna sporočila (push notification)?

Potisna sporočila ti bodo pomagala, da boš svoje prispele račune opazil takoj in se kar najhitreje otresel skrbi glede plačila. Poleg tega pa lahko tako narediš konec pozabljanju na neplačane račune, zamujanju rokov plačil ter nepotrebnim zamudnim obrestim.

Potisna sporočila na svojem mobilniku lahko vključiš na zelo enostaven način:

Android: Izberi ikono Nastavitve –› Upravitelj aplikacij –› mBills.si –› Obvestila –› Dovoli/Pokaži obvestila

iOS: Izberi ikono Settings, kliknite Notifications –› mBills.si –› Allow notifications

Ali je aplikacija na voljo tudi za uporabnike pametnega telefona Windows?

Aplikacija mBills ni prilagojena platformi Windows. Tudi v prihodnje mBills verjetno ne bo na voljo uporabnikom te platforme zaradi izjemno nizke regionalne pokritosti ter povpraševanja po tako prilagojeni storitvi.

Zamenjal sem svoj bančni račun. Kako naj spremembo naredim tudi v aplikaciji mBills?

V primeru da si zamenjal bančni račun, a je tvoja mBills mobilna denarnica še vedno povezana s starim, je postopek sledeč:

  1. Na domačem zaslonu izberi »Nastavitve«.
  2. Izberi možnost »Moj profil«.
  3. V polje »Bančni račun – IBAN« vpiši svoj novi račun.
  4. Neposredno v aplikaciji potrdi svoje soglasje za direktno obremenitev.

Kako finančna uprava ali druge državne ustanove obravnavajo sredstva v mBills mobilni denarnici?

V Sloveniji veljavna zakonodaja mBills mobilne denarnice ne izenačuje s transakcijskimi računi (ki jih imajo lahko le banke). Za transakcijske račune velja, da lahko pristojne inštitucije vpogledajo v stanje na računu ali v primeru izvršbe posežejo na denarna sredstva na tem računu. Ker mBills mobilna denarnica ni transakcijski račun, opisani posegi za mBills mobilno denarnico ne veljajo avtomatično. Podjetje MBILLS pa je v vsakem primeru zavezano upoštevati veljavno zakonodajo ter ravnati skladno z veljavnimi odločbami sodišča (npr. v primeru, ko bi bil zoper uporabnika mBills izdan sklep o izvršbi rubeža).

Kaj storim, če na lokaciji z mbills zemljevida ne morem opraviti plačila?

  • Slikaj QR kodo na spodjem delu računa.
  • Če podjetje ne sprejema plačil s mBills, bo aplikacija vrnila obvestilo, da podjetje še ni vključeno v MBILLS sistem.

Če podjetje omogoča plačila s mBills pa te bo aplikacija prosila za potrditev plačila. V vsakem primeru priporočamo, da osebju pokažeš zemljevid ali nalepko mBills na vratih ali točilnem pultu. Lahko se obrneš tudi na vodjo poslovne enote ali podjetja ter jim svetuješ, da nas kontaktirajo na 01 200 33 36 ali info@mbills.si. Veseli bomo tudi tvojega klica ali sporočila na to temo.

Kje imam potrdilo, da sem plačal?

Potrdilo o plačilu računa imaš vedno na voljo v mBills aplikaciji.

  1. Izberi zavihek »Transakcije«.
  2. Poišči želeno plačilo in ga izberi.

Potrdilo o plačilu si lahko pošlješ tudi na svoj e-poštni naslov.

Telefon z operacijskim sistemom Android podpira vstop s prstnim odtisom, mbills aplikacija pa mi ne omogoča vstopa na ta način. Kaj lahko storim?

Težava je verjetno posledica starejše različice aplikacije mBills. Predlagamo, da namestiš najnovejšo različico aplikacije mBills in se ponovno prijaviš kot obstoječi uporabnik (uporabi enako telefonsko številko kot pri prvi registraciji). Težava bo s tem odpravljena.

Sem uporabnik mBills, moj telefon pa ima Androd operacijski sistem. Izklopil sem zaklepanje telefona, sedaj pa me aplikacija ne prepozna in želi, da se ponovno registriram. Kaj naj storim?

Težava je verjetno posledica starejše različice aplikacije mBills. Predlagamo, da namestiš najnovejšo različico aplikacije mBills in se ponovno prijaviš kot obstoječi uporabnik (uporabi enako telefonsko številko kot pri prvi registraciji). Težava bo s tem odpravljena.

Lahko mBills uporabljam hkrati z drugimi aplikacijami?

mBills je seveda možno uporabljati hkrati z drugimi aplikacijami. Izjema so aplikacije, ki za delovanje uporabljajo prekrivanje zaslona (primeri takih aplikacij so Twillight, ki uravnava svetlost zaslona tako, da uporabi temnejše/svetlejše t.i. »overlay-e«, ter aplikacije za snemanje zaslona). Zaradi varnostnih razlogov smo onemogočili uporabo mBills aplikacije v primeru, da je katera izmed teh aplikacij zagnana.

Kako spremenim svoje podatke v mBills?

Vse podatke lahko spremeniš sam, če še nisi nadgradil svojega profila in si torej osnovni uporabnik. Postopek je naslednji:

  1. Izberi »Nastavitve«.
  2. Izberi »Moj profil«.
  3. V želenem polju spremeni podatke.
  4. Potrdi spremembe.

Če pa si že nadgradil svoj profil, lahko sam spremeniš elektronski naslov in številko bančnega računa. To storiš na enak način kot je opisano v odgovorih na pogosta vprašanja zgoraj. Bančni račun, ki ga vneseš v mBills mora biti tvoj, poleg tega moraš ob zamenjavi potrditi soglasje za direktno obremenitev.

Za pomoč pri spremembi osebnih podatkov smo ti na voljo na 01 200 33 36 ali na info@mbills.si.

Tipkovnica v mBills aplikaciji je neodzivna. Kaj naj storim?

Verjetno je razlog za neodzivnost tipkovnice ta, da hkrati z mBills uporabljaš katero od aplikacij, ki za delovanje uporabljajo prekrivanje zaslona (primeri takih aplikacij so Twillight, ki uravnava svetlost zaslona tako, da uporabi temnejše/svetlejše t.i. »overlay-e«, ter aplikacije za snemanje zaslona). Zakaj je tako, si lahko prebereš tukaj. Za nemoteno delovanje mBills zaustavi take aplikacije. Če težava ostaja nerazrešena, nas lahko pokličeš na 01 200 33 36 ali nam pišeš na info@mbills.si.

Katere kartice zvestobe lahko povežem z mBills?

Trenutno lahko svojo mobilno denarnico mBills povežete z naslednjimi karticami zvestobe:

  • Kalčico, kartico zvestobe trgovine Kalček,
  • Kalia Klub, kartico zvestobe trgovine Semenarna,
  • Lassana kartico zvestobe,
  • Sportina klub kartico,
  • Nama kartico zvestobe,
  • Petrol klub kartico zvestobe,
  • Petrol klub plačilno kartico.

Cilj ekipe MBILLS je omogočiti povezavo mBills s karticami čimveč različnih ponudnikov.

Ali s plačili preko mBills avtomatično pridobivam zlate točke Petrol kluba?

mBills je denarnica odprtega tipa in ni vezana samo na Petrol, zato moraš vanjo sam dodati svojo Petrol klub kartico zvestobe.

Svojo mobilno denarnico mBills lahko povežeš s Petrol klub kartico zvestobe na dva načina:

ob nakupu z mBills na Petrolovem prodajnem mestu pokažeš Petrol klub kartico, kjer jo bodo povezali (ob tvoji potrditvi povezave v aplikaciji mBills);

Petrol klub kartico lahko v aplikacijo mBills dodaš sam, z naslednjimi koraki:

  1. Na domačem zaslonu v mBills aplikaciji izberi »Kartice«.
  2. Izberi »Kartice zvestobe«.
  3. Izberi »DODAJ«.
  4. Izberi kartico Petrol klub in potrdi svojo izbiro.
  5. Slikaj črtno kodo na kartici ali ročno vnesi kodo kartice.

Petrol klub kartica zvestobe bo tako povezana z mBills in v aplikaciji vidna na seznamu kartic zvestobe. Z mBills nakupi na prodajnih mestih Petrola boš tako avtomatično zbiral Zlate točke in koristil ugodnosti. Plastično kartico zvestobe pa lahko pustiš doma!