S kartico mBills Mastercard® do še večje varnosti pri plačevanju

01/09/2020

Z mBills lahko plačuješ že na več kot 1500 lokacijah po vsej Sloveniji. Vse lokacije najdeš na našem zemljevidu. Ker pa želimo, da bi bil mBills tvoja mobilna denarnica za življenje in edina denarnica, ki jo uporabljaš za plačevanje, smo ponudbi dodali tudi debetno kartico mBills MastercardⓇ. Kot ponudnik plačilnih kartic si ves čas prizadevamo za dobro uporabniško izkušnjo ter hkrati visoke varnostne standarde, poleg tega nas k temu zavezujejo stroge zahteve mednarodnih kartičnih shem in regulatorjev na področju kartične industrije. Ker pa velja, da za svojo lastno varnost lahko vsak stori največ sam, je tako tudi pri uporabi plačilnih kartic. Zato je tu mBills denarnica, kjer s svojo kartico upravljaš  popolnoma enostavno, priročno in hitro.

V tokratnemu blogu pišemo o tem, kako lahko poskrbiš za  varnejše plačevanje s kartico na prodajnih mestih, spletu ali pri dvigih na bankomatu, o omejitvah kartice in o ravnanju ob morebitni zlorabi kartice.

Upravljaj kartico mBills Mastercard na svojem telefonu

Ključna prednost kartice mBills Mastercard je zagotovo ta, da jo lahko upravljaš na svojem telefonu v mBills denarnici. Kaj pravzaprav pomeni upravljanje kartice na telefonu? To pomeni, da lahko kjerkoli in kadarkoli prilagodiš svoje delovanje kartice mBills Mastercard. Vse, kar moraš za to storiti, je da kartico aktiviraš v mBills denarnici.  Za lažje razumevanje v naslednjih korakih predstavljamo vsako od upravljalskih funkcij, ki  jih ponuja mobilna denarnica mBills. Za vse funkcionalnosti upravljanja s kartico moraš imeti vklopljeno wi-fi povezavo ali prenos podatkov. Ker je v nekaterih državah uporaba prenosa podatkov draga, ti svetujemo, da pred odhodom ustrezno nastaviš funkcije glede na svoje potrebe.

– PIN koda

V primeru, da pozabiš svojo PIN kodo, do slednje lahko enostavno in kadarkoli dostopaš v svoji mBills denarnici, in sicer v zavihku »Kartice«, z gumbom »Prikaži PIN kartice«. Če želiš spremeniti številko svoje PIN kode, to lahko storiš na najbližjem bankomatu.

– Blokada/deblokada kartice

Svojo kartico lahko s pomočjo denarnice mBills blokiraš kadarkoli in kjerkoli, in sicer v zavihku »Kartice«. V primeru, da kartico izgubiš ali sumiš, da je bila zlorabljena, jo lahko v trenutku blokiraš in s tem onemogočiš kakršnokoli nadaljnjo uporabo.  Blokada kartice je prvi korak pri reševanju težav z izgubljeno ali zlorabljeno kartico. Blokado kartice mBills Mastercard lahko v denarnici kadarkoli prekličeš, in sicer na enak način, kot si jo blokiral.

– Plačila izven EU

S kartico lahko plačuješ tudi v tujini, in sicer povsod, kjer omogočajo plačevanje s karticami znamke Mastercard. V mobilni denarnici mBills moraš za vsa plačila, ki jih želiš opraviti izven Evropske unije, posebej omogočiti to možnost plačil. Aktivacijo izvedeš v zavihku »Kartice« s pritiskom na gumb ob napisu »Plačila izven EU«.  Kadar ne nameravaš plačevati izven Evropske unije, ti svetujemo, da imaš to možnost onemogočeno. Če si bolj divje narave in te vleče v dežele, kjer velja višja stopnja ogroženosti, je lahko le-ta na seznamu t.i. rizičnih držav, kjer mednarodna kartična shema Mastercard in zakonske regulative, prepovedujejo ali omejujejo  kartično plačevanje. Zato ti svetujemo, da pred odhodom to preveriš.

– Nastavljanje limitov

Mobilna denarnica mBills ti omogoča, da za svojo kartico mBills Mastercard kjerkoli in kadarkoli nastaviš limite. Tudi to urediš v zavihku »Kartice«. Nastavljanje limitov je še eden od dodatnih varnostnih ukrepov, ki ti jih omogoča mBills denarnica. Ko ne plačuješ na spletu ali dviguješ na bankomatu, lahko limite nastaviš na nič evrov in se s tem izogneš morebitnim zlorabam. Vsakič pred uporabo kartice na spletu ali bankomatu pa limit enostavno nastaviš na želeno vrednost. Limite si lahko nastaviš za plačevanje na klasičnih prodajnih mestih, spletno plačevanje in dvige gotovine na bankomatih.

mBills denarnica dodatno varuje svoje uporabnike z omejitvijo dnevne in mesečne porabe s kartico.

Skupni dnevni limit označuje največjo vsoto denarja, ki ga lahko s kartico mBills Mastercard porabiš v enem dnevu. Največja dovoljena višina limita za vse nakupe s kartico je 5.000 € / dan, na mesec pa lahko opraviš transakcije v vrednosti do 10.000 € (skupni mesečni limit).

Spletna plačila – S kartico lahko plačuješ v vseh spletnih trgovinah, ki ponujajo plačilo s karticami znamke Mastercard. Dnevno lahko opraviš poljubno število plačil v skupni vrednosti do 5.000 €, mesečno pa v mejah skupnega mesečnega limita.

Dvig na bankomatu – Višino dnevnega limita dviga na bankomatu si lahko nastaviš do vrednosti 1.000 €, mesečno pa na bankomatih dviguješ v mejah skupnega mesečnega limita.

Plačevanje na prodajnih mestih

S kartico mBills Mastercard lahko plačuješ na vseh prodajnih mestih, kjer sprejemajo kartice znamke Mastercard. Teh je po svetu kar 44 milijonov.

Po prejemu kartice na svoj naslov, jo moraš le še aktivirati v mobilni denarnici mBills, kar storiš z vpisom štirih številk, ki so zapisane na kartici. Kartica omogoča tudi brezstično uporabo, a se ta funkcionalnost aktivira s prvo uspešno stično transakcijo.

Na prodajnih mestih lahko brezstično plačuješ tako, da kartico prisloniš k POS terminalu. Vsi nakupi do vrednosti 25 € (v Sloveniji) ne zahtevajo vpisa PIN kode. Transakcije z zneski nad to vrednostjo je potrebno potrditi s PIN kodo. Nekatere države imajo višje ali nižje vrednosti na znesek transakcije, ki jo lahko opraviš brez vnosa PIN kode.

Pri plačevanju na prodajnih mestih si lahko z nekaj enostavnimi ukrepi zagotoviš dodatno varnost pri plačevanju. Vedno nadziraj celoten postopek plačevanja in kartice ne izpusti iz svojega vidnega polja. Vedno sam rokuj s svojo kartico in je ne dajaj iz rok drugim osebam. Pred uporabo kartice mBills Mastercard in vpisom PIN kode preveri ustreznost zneska transakcije in ga potrdi šele, ko se prepričaš, da je pravi. Z vpisom PIN kode ali uporabo kartice namreč soglašaš z izvedbo transakcije in potrjuješ pravilnost zneska.

Plačevanje na spletu

S kartico mBills Mastercard lahko plačuješ tudi na spletu. To lahko storiš v vseh spletnih trgovinah, kjer sprejemajo Mastercard kartice. Predvsem pri spletnem plačevanju lahko sam najbolje poskrbiš za dodatno varnost in se na ta način izogneš zlorabam. Začneš lahko že s tem, da podatkov o svoji kartici ne zaupaš nikomur. Gre za tvoje osebne podatke, ki jih nepooblaščene osebe ne smejo vedeti ali uporabljati.

Poleg tega, da lahko v mBills denarnici nastaviš višino limita tik pred nakupom na spletu, je pomembno, da se pred nakupom prepričaš, da je spletna trgovina varna. To lahko preveriš z vnosom spletnega naslova v brskalniku – varne spletne strani se začnejo z https. Obvezno poskrbi, da je tudi naprava, preko katere opravljaš spletno plačilo, ustrezno zaščitena pred vdori in zlorabami. Kadar na spletu sodeluješ v raznih nagradnih igrah s privlačnimi dobitki, dobro preberi splošne pogoje, preden potrdiš strinjanje in vpišeš podatke o kartici. Velikokrat se namreč s tem nehote prijaviš na obveščanje, ki mesečno bremeni tvojo kartico za kar nekaj denarja.

V večini spletnih trgovin moraš svoje plačilo potrditi z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmeš kot SMS na svojo telefonsko številko. Geslo vpišeš v obrazec v spletni trgovini v procesu plačevanja in s tem dokončaš plačilo. Nekatere spletne trgovine namesto gesla prek SMS-sporočila zahtevajo vpis mBills PIN kode  ali pa moraš nakup potrditi s svojimi biometričnimi podatki v aplikaciji mBills.

Prejemanje obvestil o uporabi kartice

Za vsako opravljeno transakcijo s kartico prejmeš v mBills denarnico obvestilo. Tako lahko še bolj sproti nadzoruješ uporabo svoje kartice. Če prejmeš obvestilo in kartice nisi uporabil sam, takoj blokiraj uporabo kartice v mBills denarnici.

Potem preveri ali imaš kartico fizično pri sebi in od kod je prišla transakcija in če si še vedno prepričan, da je transakcija posledica zlorabe, se obrni na našo pomoč uporabnikom.

Zakaj je bilo moje plačilo s kartico zavrnjeno?

Če imaš težave pri plačevanju s kartico mBills Mastercard, ti svetujemo, da najprej preveriš vse spodaj naštete možnosti. Če se težave ponavljajo, pa se obrni na našo pomoč uporabnikom.

  • Preveri, ali si svojo kartico ob prejemu aktiviral v aplikaciji mBills in ali si prvo plačilo opravil stično z vnosom PIN kode ter s tem aktiviral tudi brezstično plačevanje.
  • Preveri, ali je tvoje stanje v mBills denarnici dovolj visoko. Stanje na kartici mBills Mastercard je namreč enako stanju v mBills denarnici, kar pomeni, da če je stanje v mobilni denarnici prenizko, je prenizko tudi na kartici.
  • Preveri tudi stanje limitov za uporabo kartice oz. morebitno blokado kartice, ki smo jih predstavili v prejšnjih odstavkih. V primeru, da je tvoj limit nastavljen prenizko, je transakcija zavrnjena.
  • Če plačuješ na prodajnem mestu izven EU, preveri v mBills denarnici, če imaš omogočena plačila izven EU.

Dodatna pomoč pri težavah s kartico mBills Mastercard

V primeru izgube, zlorabe ali težav s kartico je prvi korak vedno blokada kartice v mBills denarnici na tvojem telefonu. Po blokiranju kartice se lahko obrneš na našo pomoč uporabnikom. To storiš preko elektronskega sporočila na info@mbills.si, kamor sporočiš svoje podatke in težave, ki jih imaš. Z veseljem in v najkrajšem možnem času ti bodo pomagali pri reševanju težav. Na našo pomoč se lahko obrneš tudi v primeru spremembe podatkov v mBills denarnici in kartici mBills Mastercard ali dodatna pojasnila povezana z delovanjem in uporabo kartice.

Več o mBills si lahko prebereš tukaj. Več aktualnih novic, nagradnih iger in drugih uporabnih vsebin najdeš na našem Instagramu in Facebooku – sledi nam!

Za dodatno varnost pri plačevanju lahko poskrbiš sam!

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB