NOVO: mBills denarnici smo dodali 5 novosti

19/06/2020

Želimo si, da bi bila mobilna denarnica mBills čim uporabnejša in ti omogočala enostavno vsakodnevno upravljanje financ. Zato lahko za plačevanje na prodajnih mestih in plačevanje položnic uporabiš kar svoj telefon, za nakupe na spletu in v tujini pa ti je na voljo brezplačna kartica mBills Mastercard®. Poleg tega v mBills denarnici lahko preveriš svojo PIN kodo, nastaviš limite, pregledaš analitiko transakcij ali nakažeš denar svojim prijateljem. Vsemu temu pa smo nedavno dodali še 5 uporabnih novosti. Nadaljuj z branjem, če te zanima, kaj je novega in kako si z novostmi v mobilni denarnici mBills lahko poenostaviš upravljanje s financami.

Zakrij podatek o stanju na domačem zaslonu

Na domačem zaslonu svoje mobilne denarnice si lahko kadarkoli in kjerkoli pogledaš stanje v mBills. Ker pa svoj telefon uporabljaš tudi za plačevanje na prodajnih mestih in ob prisotnosti drugih ljudi, ti mBills po novem omogoča, da stanje zakriješ in s tem ne deliš svojih finančnih informacij z ostalimi, ki bi lahko nehote ujeli znesek na zaslonu telefona. Verjamemo, da je podatek o tem, koliko denarja hraniš v mBills zaupen, z diskretnim zakritjem podatka o stanju pa še dodatno poskrbiš za varnost svojih financ. Stanje v mBills skriješ tako, da se dotakneš mBills logotipa nad stanjem. Na enak način ga lahko tudi odkriješ. Te nastavitve lahko kadarkoli prilagajaš sam.

Podatek o stanju v mBills najdeš v brezplačnem obvestilu

Ob vsakem opravljenem plačilu s telefonom ali s kartico mBills Mastercard v mBills denarnico prejmeš brezplačno obvestilo. S tem ti omogočimo popoln nadzor nad svojimi transakcijami, poleg tega pa obveščanje predstavlja dodatno varnost. V primeru, da prejmeš obvestilo o plačilu s kartico, ki ga nisi opravil sam, lahko v mBills denarnici kartico takoj blokiraš.

V posodobljeni verziji mBills denarnice je v brezplačnem obvestilu dodana tudi informacija o tvojem stanju v mBills. Tako ti ne bo treba vstopati v mobilno denarnico in preverjati novega stanja po nakupu, saj bo slednje že zapisano v brezplačnem obvestilu.

S katrico mBills Mastercard upravljaš kar preko svojega telefona. #ostanidoma z mBills

Za pravilno polnjenje z UPN nalogom, podatke posreduj na elektronski naslov

Mobilno denarnico mBills lahko napolniš na 4 različne načine. Eden izmed njih je tudi polnjenje z UPN nalogom. UPN nalog izpolniš v svoji spletni ali mobilni banki ter bančni ali poštni poslovalnici. Na enak način ti lahko v mBills denarnico nakazujejo tudi tvoji prijatelji, če storitve mBills še ne uporabljajo in tega ne morejo storiti z nakazilom preko telefonske številke. Da pa bo denar res prispel v tvojo mobilno denarnico, je pomembno, da UPN nalog pravilno izpolniš. Vse podatke, ki jih potrebuješ za izpolnjevanje, najdeš v mBills denarnici, in sicer če izbereš gumb + ob stanju, nato »Polni z bančnega računa« in nazadnje »UPN nalog«.

Da bo izpolnjevanje lažje, pa ti po novem omogočamo, da si podatke posreduješ na željen elektronski naslov. To storiš tako, da izbereš možnost »Posreduj na email«, vpišeš mail in potrdiš. Tako bodo podatki posredovani na želen elektronski naslov, oseba pa bo lahko pravilno izpolnila UPN nalog in ti s tem napolnila denarnico. Dodati mora le še podatek o višini nakazila. Da bo nakazovanje še bolj enostavno, je v posredovanih podatkih, podobno kot na položnicah, tudi QR koda, ki olajša prepis podatkov pri plačevanju z nekaterimi mobilnimi aplikacijami.

Zakaj je pomembno, da so podatki pravilno izpolnjeni? Če podatke vpišeš brez pravilnega namena ali reference, je treba nakazilo ročno preusmeriti, za kar moraš poravnati strošek v višini 2,00 €. Če pa so podatki pravilno izpolnjeni, se denar v mBills preusmeri samodejno, zato je nakazilo brezplačno.

Za plačila v tujino vpiši nestrukturirano referenco (NRC)

Kot že dobro veš, lahko z mBills brez provizij nakazuješ in plačuješ tudi v tujino v vse države SEPA območja. Plačevanje v tujino za mnoge predstavlja velik izziv, saj tuje položnice in plačilni nalogi ne vsebujejo istih podatkov ali izrazov, ki smo jih navajeni v Sloveniji. Manjkajoči podatek v tujih položnicah je po navadi številka reference. Da poenostavimo plačevanje v tujino z mBills denarnico, lahko sedaj pri vnosu reference izbereš NRC (nestrukturirana referenca) ter pustiš polje za vnos številke reference prazno. V tem primeru se banki posreduje podatek o namenu plačila, ki si ga navedel pri nakazilu.

Imaš vprašanje? Pokliči nas!

Če imaš še kakšno vprašanje o uporabi mBills denarnice, se lahko obrneš na našo ekipo za pomoč uporabnikom. Pokliči nas na telefonsko številko 01 200 33 36, ki smo jo po novem dodali tudi v mBills denarnico v zavihek »Nastavitve«. Naša prijazna ekipa svetovalcev ti je na voljo vsak delovnik med 8. – 17. uro.  Na ta način boš imel številko vedno pri roki in ti je ne bo treba iskati po spletni strani. Svoje vprašanje lahko vedno nasloviš tudi na info@mbills.si, s splošnimi vprašanji pa ti z veseljem pomagamo tudi na našem Facebook ali Instagram profilu.

Nekaj vizualnih popravkov so dobile tudi nastavitve znotraj zavihka »Nastavitve«, kjer nastavljaš limit za plačilo brez vstopa v aplikacijo, dovoljuješ vstop v mBills s prepoznavo obraza, urejaš vidnost stanja ter nastavitve zasebnosti.

Mobilna denarnica mBills je dobila kar nekaj novosti, ki bodo nadgradile tvojo uporabniško izkušnjo. Poleg vseh novosti je mBills denarnica sedaj na voljo tudi uporabnikom novejših telefonov Huawei, ki uporabljajo mobilno trgovino App Gallery. Tako lahko mBills aplikacijo najdeš v mobilnih trgovinah App Store, Google Play in App Gallery. Super, kajne?

Posodobi svojo mBills denarnico!

MBILLS nikoli ne počiva! Prijavi se in ne zamudi nobene novosti, ki smo jo pripravili zate.

prijava na e-novice MB